wonderer 6 februari 2004 gestart Share 6 februari 2004 gestart In het laatste couplet van de Ezelballade zingen ze: ...Twee ezels vechten om een been... en de derde heeft het berouwd. Maar die derde is met Maria getrouwd, da's toch niet iets om rouwig over te zijn? Of willen B&A de kinderen al vroeg inpeperen dat het huwelijk niet de manier is om gelukkig te worden? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 februari 2004 gepost Share 6 februari 2004 gepost Ja, B&A dachten leuk te zijn met woordspeling en spreekwoorden, maar af en toe past het gewoon niet in de context Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Zei die niet, het derde heeft het beraamd? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost Zei die niet, het derde heeft het beraamd? Nope, berouwd, zeker weten. Kijk maar hier: http://www.bassie-adriaan.nl/pages/cd_ezelballade.html Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Nope, berouwd, zeker weten. Kijk maar hier: http://www.bassie-adriaan.nl/pages/cd_ezelballade.html Dit nummer is naar mijn mening ook alweer goed verpest. Waarom zingen ze het nou zo langzaam? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost [..] Dit nummer is naar mijn mening ook alweer goed verpest. Waarom zingen ze het nou zo langzaam? Ik weet ook niet eens zeker of de nummers waarvan een fragmentje op de site staat, ook echt op de CDs staan... dat kan toch haast niet, met die vage synthesizer muziek eronder? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Dat liedje heet op de cd 'Olé' Ezel beladen en op de cd '12 mooiste ballades' heet het liedje Ezel Ballade! Kan iemand mij vertellen hoe die echt heet? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Dat liedje heet op de cd 'Olé' Ezel beladen en op de cd '12 mooiste ballades' heet het liedje Ezel Ballade! Kan iemand mij vertellen hoe die echt heet? de Ezel Ballade heet het in het echt.. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..] Dit nummer is naar mijn mening ook alweer goed verpest. Waarom zingen ze het nou zo langzaam? en ik ben ook zet dan gelijk de goede link neer? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]en ik ben ook zet dan gelijk de goede link neer? dat was voorheen ook de goede link, maar die site is niet meer actief, en het bericht is overigens ook van 2 maart 2004 (vorig jaar dus) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten