perre.vl 28 juli 2017 gestart Share 28 juli 2017 gestart (aangepast) oii, geen idee waar ik deze het beste kon plaatsen dus ik gooi hem maar in off-topic. iemand die kennis heeft van deze machines of iemand die mij zou kunnen linken naar iemand met kennis hierover ? dit (on)ding heeft sinds kort een foutmelding na het opstarten => blauw scherm met enkel de tekst 'fatal error' in het midden zit tevens een filmpje in de bijlage van wat er gaande is met dank, perre.vl !! de afbeeldingen komen gewoon van het net geplukt !! die icoonen die weg zijn in het middenste slot is geen lokaal probleem hier payslots.mp4 28 juli 2017 aangepast door perre.vl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juli 2017 gepost Share 28 juli 2017 gepost >> Retro elektronica Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 juli 2017 gepost Share 30 juli 2017 gepost Ik zou eens beginnen om te kijken of er een backupbatterij in zit die zijn vloeibare ingewanden aan het verliezen is over de rest van de printplaten.....Is een veelvoorkomend probleem bij dit soort machines. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.