perre.vl 25 juli 2017 gestart Share 25 juli 2017 gestart gevonden... bij mijn weten zitten die dingen niet eens in een photoplay iemand een idee ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2017 gepost Share 25 juli 2017 gepost Misschien kun je beter alles in 1 topic laten Wat staat er op het stickertje onder het funworld logo? Dit kan van alles zijn, je kunt hem ook uit laten lezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
perre.vl 25 juli 2017 gepost Auteur Share 25 juli 2017 gepost ik had het idee van het topic nadat ik dit vond 'k heb geen andere rare dingen meer gevonden ^^ Â 'k heb de sticker proberen losprullen maar die scheurt dus heb ik hem maar laten zitten. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2017 gepost Share 25 juli 2017 gepost En met een felle lamp proberen te lezen wat er onder zit? Met V4.0 ben je nog nergens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CodeAsm 16 oktober 2019 gepost Share 16 oktober 2019 gepost On 7/25/2017 at 2:28 PM, djkoelkast said: En met een felle lamp proberen te lezen wat er onder zit? Met V4.0 ben je nog nergens Bij deze chip lijkt het ok, maar alstublieft geen velle lampen of zonlight op Eproms houden (als er een raampje onder een sticker zit) kan zo al je data weg zijn. (als je lamp ECHT geen UV uitstraalt, ja dan is het wel prima. beetje meer licht van opzij bewegen om letters te lezen kan wel, tis vast ook weer niet zo gevoelig.) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 oktober 2019 gepost Share 16 oktober 2019 gepost Kan hem voor je uitlezen als je wilt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.