RM 24 juli 2017 gestart Share 24 juli 2017 gestart (aangepast) Inmiddels zijn er weer 15 maanden verstreken na het laatste deel uit de serie. En er zijn nog genoeg opgaven te vinden om met gemak een nieuw deel te maken. Ondanks dat het vakantietijd is, volgt vandaag; De LA LA LA CONTEST 5 Net als in de eerste 4 delen zijn er weer 25 fragmenten te horen uit 25 platen. En ook nu weer zijn het allemaal la la la fragmentjes uit diverse muziekgenres. Dit deel bevat makkelijke en wat meer pittige nummers om te raden, dus weer van alles wat. Toch denk ik dat het goed te doen zal zijn, gezien het (vaak) om grote namen gaat. Graag wil ik weer bij elke opgave van jullie weten: "artiest + titel van de plaat". Regels en verloop: - Er zijn in totaal 50 punten te verdienen (25 x 2 punten) - De contest loopt 3 weken na openen (afhankelijk van deelname kan besloten worden de contest te verlengen en dit wordt dan tijdig aangegeven) - 3 dagen voor sluiting van de contest kunnen er geen inzendingen meer worden gedaan door users die nog niet eerder aan de contest meededen - Als een user op de laatste halve dag van de contest een enorme inzet instuurt zal de looptijd van de contest met 1 dag worden verlengd (totdat de inzendingen stoppen) - Inzendingen graag via pb naar mij sturen - De eerste tussenstand wordt gegeven bij 3 deelnemers en daarna wanneer wijzigingen opgetreden zijn - Hints zullen enkel worden gegeven wanneer blijkt dat er genoeg animo is en de opgaven te lastig blijken. Awards: Uiteraard winnen de winnaar en de runner-up een award. Gezien in de eerste 4 delen een smurf als award kon worden verdiend (grote smurf, brilsmurf, smurfin en smulsmurf) ga ik ook voor dit deel een passende smurf zoeken. Opgaven: ID Contest - Lalala 5.zip SUCCES! 24 juli 2017 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 juli 2017 gepost Share 25 juli 2017 gepost Leuk! Snel een inzending gedaan op eerste gehoor. Goed te doen denk ik zo, maar er zitten wel een paar hele lastige en hele korte tussen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 juli 2017 gepost Auteur Share 26 juli 2017 gepost Er zitten inderdaad een aantal korte fragmentjes in . Maar toch denk ik dat die ook goed te doen zijn en te herkennen zijn aan of het deuntje of de stem. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juli 2017 gepost Share 27 juli 2017 gepost 17 uren geleden, RM zei: Er zitten inderdaad een aantal korte fragmentjes in . Maar toch denk ik dat die ook goed te doen zijn en te herkennen zijn aan of het deuntje of de stem. Dan moet je dat nummer of artiest natuurlijk wel kennen Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 juli 2017 gepost Share 27 juli 2017 gepost 49 minutes ago, Hinse said: Dan moet je dat nummer of artiest natuurlijk wel kennen Ja, precies. Iets is makkelijk als je het antwoord weet, datzelfde iets is moeiljk als je het antwoord niet weet. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 juli 2017 gepost Auteur Share 27 juli 2017 gepost Ja dat snap ik Maar als blijkt dat het lastig wordt dan gaan we nadenken over hints. Uiteraard pas na meer inzendingen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 juli 2017 gepost Auteur Share 29 juli 2017 gepost Helaas nog steeds maar 1 inzending. Doe gezellig mee en maak kans op die award Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 juli 2017 gepost Auteur Share 30 juli 2017 gepost Inmiddels een eerste tussenstand: 1. Hinse 2. TMP 3. Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 2 augustus 2017 gepost Share 2 augustus 2017 gepost Ah heerlijk lalala thanks RM! ik ga er eerdaags doorheen. Mijn favoriete genre we hebben een L we hebben een A Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 3 augustus 2017 gepost Share 3 augustus 2017 gepost Ingevuld, een aantal zeggen mij nog niets maar ok, de meeste gelukkig wel Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 augustus 2017 gepost Auteur Share 3 augustus 2017 gepost 3 hours ago, Berleas said: Ingevuld, een aantal zeggen mij nog niets maar ok, de meeste gelukkig wel En je komt binnen op de 2e plaats Tussenstand: 1. Hinse 2. Berleas 3. TMP 4. Frey Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 augustus 2017 gepost Auteur Share 3 augustus 2017 gepost En we hebben alweer een nieuwe update Tussenstand: 1. Hinse 2. Berleas 3. djkoelkast 4. TMP 5. Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 augustus 2017 gepost Share 3 augustus 2017 gepost (aangepast) 3 augustus 2017 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 augustus 2017 gepost Share 3 augustus 2017 gepost Ik zal deze helaas moeten overslaan. Ik heb er welgeteld ééntje gehoord die me bekend voorkomt, maar waar ik ook de titel niet van weet Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 augustus 2017 gepost Auteur Share 4 augustus 2017 gepost 15 hours ago, samba-boy said: Ik zal deze helaas moeten overslaan. Ik heb er welgeteld ééntje gehoord die me bekend voorkomt, maar waar ik ook de titel niet van weet Laat me raden, nummer 11 ? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 augustus 2017 gepost Share 4 augustus 2017 gepost 40 minuten geleden, RM zei: Laat me raden, nummer 11 ? 11 héééééél vaagjes, het ging mij om 21. Maar verder dan 'ah die heb ik ooit gehoord!' kom ik ook niet, dus om dan een 'List of songs containing 'Lalala' in the lyrics' af te gaan wordt me íets teveel van het goede Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 augustus 2017 gepost Share 4 augustus 2017 gepost 1 uur terug, RM zei: Laat me raden, nummer 11 ? Waarom dacht je dat? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 augustus 2017 gepost Auteur Share 4 augustus 2017 gepost 1 hour ago, Frey said: Waarom dacht je dat? Omdat dat zo'n beetje de meest herkenbare zou kunnen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 augustus 2017 gepost Auteur Share 4 augustus 2017 gepost 1 hour ago, samba-boy said: 11 héééééél vaagjes, het ging mij om 21. Maar verder dan 'ah die heb ik ooit gehoord!' kom ik ook niet, dus om dan een 'List of songs containing 'Lalala' in the lyrics' af te gaan wordt me íets teveel van het goede Het zou mij niet verbazen dat als je weet welke het is je dan roept "oooh die!" Hij komt de laatste tijd ook best vaak op TV langs overigens Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 augustus 2017 gepost Auteur Share 4 augustus 2017 gepost Inmiddels hebben we ook een nieuwe tussenstand. Berleas pakt de eerste plaats. Tussenstand: 1. Berleas 2. Hinse 3. djkoelkast 4. TMP 5. Frey Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 augustus 2017 gepost Share 5 augustus 2017 gepost Je kunt op dezelfde manier ook een keer een 'baby' contest maken. Hoe vaak nummers niet worden opgevuld met inhoudsloos "Beeeeebèèèèèèèè" Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 augustus 2017 gepost Share 6 augustus 2017 gepost 7 uren geleden, MarsM zei: Je kunt op dezelfde manier ook een keer een 'baby' contest maken. Hoe vaak nummers niet worden opgevuld met inhoudsloos "Beeeeebèèèèèèèè" Of wat te denken van het zo originele "Oh yeah!" Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 augustus 2017 gepost Auteur Share 6 augustus 2017 gepost 7 hours ago, samba-boy said: Of wat te denken van het zo originele "Oh yeah!" Jep en zo kun je ook hele contests vullen met eeheey, aaaha en oooho Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 7 augustus 2017 gepost Share 7 augustus 2017 gepost De melodie van 11 is dan ook wel erg bekend Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 augustus 2017 gepost Auteur Share 7 augustus 2017 gepost Hinse pakt de kopppostie weer terug.. Tussenstand: 1. Hinse 2. Berleas 3. djkoelkast 4. TMP 5. Frey Er zijn inmiddels 2 weken om, dus dat betekent dat we nog 1 week te gaan hebben. Het blijkt dat de contest redelijk goed te doen is, dus hints lijken niet nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 augustus 2017 gepost Auteur Share 13 augustus 2017 gepost Er kan nog ingezonden worden tot en met dinsdagavond. Daarmee plak ik 1 dagje vast aan de looptijd. Woensdag(avond) worden de antwoorden, de winnaars en de awards bekend gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost Ik ga vanavond met 5 vrienden nog even luisteren misschien vinden we er nog 1tje Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost Zinderend slot? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 augustus 2017 gepost Auteur Share 14 augustus 2017 gepost 15 minutes ago, Hinse said: Zinderend slot? Dat zou zo nog maar kunnen Alles is mogelijk Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 augustus 2017 gepost Auteur Share 14 augustus 2017 gepost Nog slechts 1 dag te gaan Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 augustus 2017 gepost Auteur Share 16 augustus 2017 gepost EINDSTAND 1. Hinse [47 punten] 2. Berleas [45 punten] 3. djkoelkast [17 punten] 4. TMP [13 punten] 5. Frey [2 punten] ANTWOORDEN Net als bij de eerste 4 delen staat achter ieder antwoord het tijdstip waarop de lalala te horen is. 1. Rene Froger - Why You Follow Me (00:11) 2. Iggy Pop - The Passenger (01:19 (refrein)) 3. Willeke Alberti - Carolientje (01:10) 4. Kaiser Chiefs - I Predict A Riot (00:51 (refrein)) 5. Britney Spears - If U Seek Amy (refrein) 6. Stevie Nicks - Stand Back (01:20) 7. Enge Buren - Jodel (refrein) 8. Bruce Springsteen - The Rising (01:28) 9. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending (00:50 (refrein)) 10. Falco - Der Kommissar (03:05) 11. Jennifer Lopez ft. Pitbull - On The Floor (02:05 (refrein)) 12. Roxette - The Look (00:55 (refrein)) 13. Sia ft. Sean Paul - Cheap Thrills (03:34) 14. Wolter Kroes - Als De Muziek Begint (02:22) 15. Roy Donders & Patty Brard - Wat Zijn Ze Lekker (refrein) 16. David Bowie - This Is Not America (01:15) 17. BeeGees - How Deep Is Your Love (02:08) 18. Little Steven - Bitter Fruit (03:57) 19. U2 - Who's Gonna Ride Your Wild Horses (00:46) 20. Lauryn Hill - Everything Is Everything (04:24) 21. Sergio Mendes ft. Black Eyed Peas - Mas Que Nada (02:05) 22. WC Experience - Henk Huppelschoten (Ik Kaik Noar 'T Weer Van Henkie) (02:20) 23. Pat Boone - Speedy Gonzalez (00:22) 24. Jackson Sisters - I Believe In Miracles (02:06) 25. Andy Williams - Music To Watch Girls By (02:17) De winnaar van deze contest is dus Hinse, de runner-up is Berleas Na Grote smurf, Brilsmurf, Smurfin en Smulsmurf is de volgende smurf in de rij.... Knutselsmurf! Hinse wint: Berleas wint: Dank weer voor jullie deelname! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Zo dat scheelde weinig, Berleas ook goed gedaan! Dank voor de organisatie, RM! Was een lastige quiz maar met de nodige geduld kon je veel vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Gefeliciteerd Hinse! En Berleas natuurlijk ook. Weer mooi gedaan, RM. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Mooie contest weer RM ! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Gefeliciteerd winnaars! Ik herkende er welgeteld één en daar moest ik nog naar zoeken ook nog. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost Ik had er (op Der Kommissar na) echt niet meer kunnen vinden want die ik niet had ken ik ook echt niet van naam. Sommige wel van melodie. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 22 augustus 2017 gepost Share 22 augustus 2017 gepost T was close, ik had er 1 meer moeten hebben Dan had ik er nog niet genoeg Feli Hinse! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 september 2017 gepost Share 2 september 2017 gepost De awards zijn uitgereikt ! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten