Vance 18 juni 2017 gestart Share 18 juni 2017 gestart Hallo allemaal, Afgelopen oktober heb ik samen met een aantal buurmannen een retro gamemiddag voor onze wijkvereniging in Schagen (NH) georganiseerd. Dit hadden wij kleinschalig gedaan, maar de reacties waren positief. Wij hadden onder andere een Amiga 500, Commodore 64, Game Cube, NES (met Duckhunt), SNES en PS One opgesteld en zowel jong als oud speelde met plezier een spelletje en/of haalde herinneringen op. Echter, nadien kwamen ook de nodige reacties binnen van mensen die er graag bij waren geweest (waaronder de webmaster van dit forum). Gezien de leuke ervaringen van de 1e middag en het animo, heeft de wijkvereniging ons weer gevraagd om voor dit jaar weer een dergelijk evenement te organiseren. Bij deze wil ik jullie het volgende laten weten: op zondag 29 oktober 2017 organiseert de wijkvereniging Hoep Zuid in Schagen de 2e retro gamedag in het Clusius College te Schagen. Deze dag staat in het teken van retro gaming en computing en kent een informeel karakter. Aanvang is om 11:00 uur en einde om 17:00 uur. Toegang is gratis. Mochten er onder jullie mensen zijn die één of meerdere computers willen meenemen; wees welkom en alleen maar leuk! Wij hebben beschikking over de kantine (met voldoende tafels waarop computers geplaatst kunnen worden) en eventueel één of twee leslokalen. Let wel dat de insteek interactief is, dus dat er ook bezoekers komen om te computeren (ofwel, mocht je een speciale computer mee willen nemen, houd hier dan rekening mee). Wie interesse heeft om te komen met een computer, laat mij dit even weten via een berichtje, dan zet ik je op de lijst. Dit in verband met de organisatie van de tafels. Hartelijke groeten, Vincent Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juni 2017 gepost Share 18 juni 2017 gepost Ik zal hier ook aanwezig zijn met een deel uit mijn collectie, ik kom hier later uitgebreid op terug, als er nog meer retro'ers zijn die zin hebben om te komen laat het vooral weten Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 18 juni 2017 gepost Share 18 juni 2017 gepost Het HomeComputerMuseum zal ook aanwezig zijn met een aantal leuke machines! Ik denk even hardop: - Tandy Color Computer 3 - BIT90 (Speelt colecovision spellen) - Atari 800XL - 80486 met oudere spellen - VideoPac G7000 - Atari 2600 Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 20 juni 2017 gepost Auteur Share 20 juni 2017 gepost Op 2017-6-19 at 00:13, WHiZZi zei: Het HomeComputerMuseum zal ook aanwezig zijn met een aantal leuke machines! Ik denk even hardop: - Tandy Color Computer 3 - BIT90 (Speelt colecovision spellen) - Atari 800XL - 80486 met oudere spellen - VideoPac G7000 - Atari 2600 Dat zijn leuke systemen, gaaf wanneer deze er in Schagen bij zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2017 gepost Share 20 juni 2017 gepost Ik weet nog niet wat ik precies meeneem, maar in elk geval CD-i. Ik kan ook Laserdisc meenemen, videobanden met recorders, diskettecamera's, oude laptop, Ti99 4/a, C64 met diskettes, Acorn Electron, Acorn RiscPC maar nu denk ik ook even hardop Ik heb alleen niet voldoende monitoren, dus als iemand nog extra monitoren heeft dan zou dat wel mooi zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 21 juni 2017 gepost Share 21 juni 2017 gepost Leuk initiatief! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 juni 2017 gepost Share 25 juni 2017 gepost (aangepast) Op 18-6-2017 at 15:07, djkoelkast zei: Ik zal hier ook aanwezig zijn met een deel uit mijn collectie, ik kom hier later uitgebreid op terug, als er nog meer retro'ers zijn die zin hebben om te komen laat het vooral weten Klinkt gezellig alleen ik heb helaas weinig op met en verstand van al die ... nja apparaten met cijfer en letter combinaties. En Schagen ligt helaas qua locatie niet echt centraal / om de hoek, dus om een uurtje voor de gezelligheid langs te komen is ook weer zonde (tenzij er meer bekende mensen zin hebben om voor de gezelligheid even langs te komen ) Maar sowieso veel plezier en we zien wel wat sfeerfoto's hier verschijnen 25 juni 2017 aangepast door MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2017 gepost Share 25 juni 2017 gepost Er rijden gewoon treinen naar Schagen hoor Het probleem met evenementen is juist dat ze meestal centraal liggen, dus voor iederéén verweg. Nu is dit leuk voor de mensen uit de kop van Noord-Holland en voor een ieder die er voor wil reizen Dit is natuurlijk redelijk kleinschalig, maar toch zeker ook leuk als je eens wil meet & greeten Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 juni 2017 gepost Share 25 juni 2017 gepost Zojuist, djkoelkast zei: Er rijden gewoon treinen naar Schagen hoor Het probleem met evenementen is juist dat ze meestal centraal liggen, dus voor iederéén verweg. Nu is dit leuk voor de mensen uit de kop van Noord-Holland en voor een ieder die er voor wil reizen Dit is natuurlijk redelijk kleinschalig, maar toch zeker ook leuk als je eens wil meet & greeten Ja dat wel, maar ik verwacht dus dat je minder mensen over de vloer krijgt dan wanneer je bijv. in de provincie Utrecht bijeenkomt. Zelfs vanuit centraal Nederland (zeg bijv. Amersfoort of Hilversum) ben je nu met het o.v. wel 1,5 tot 2 uur enkele reis zoet . Vanuit bijv. Overijssel, Gelderland, Noord-Brabant of Limburg is het al niet realistisch. Dus precies; leuk voor de mensen uit de kop van Noord-Holland en leuk om voor te reizen als meerdere vaste gezichten van hier zin hebben om langs te komen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2017 gepost Share 25 juni 2017 gepost Het probleem voor de Noordkop is hetzelfde als dat voor Zuid-Limburg, Oost-Groningen en het westen van Zeeland, alles is altijd veel te verweg Zou wel leuk zijn als er wat meer mensen van hier komen, er is nog genoeg tijd je te verzamelen, het is allemaal gratis toegankelijk en je mag iets meenemen, het hoeft niet. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 augustus 2017 gepost Share 22 augustus 2017 gepost (aangepast) Klein schopje... Deze komt wat dichterbij nu. Zijn er vanuit hier nog 'bekenden' die dit een leuke gelegenheid vinden voor een, zoals djkoelkast omschrijft, 'kleinschalige meet & greet'? Zoals in bovenstaande dialoog te lezen heb ik geen [tralalalie] verstand van alle prachtige Retro-apparatuur, maar het kan bij een zekere animo op een andere manier toch leuk zijn? (ik ken djkoelkast, Frey, Hinse, samba-boy en nog velen hier al > 15 jaar, maar alleen via tekstberichtjes... is één van jullie misschien een Catfish? ) 22 augustus 2017 aangepast door MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 augustus 2017 gepost Share 23 augustus 2017 gepost Het is ook leuk om kennis te maken met deze apparatuur natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 augustus 2017 gepost Share 23 augustus 2017 gepost Ik zet 'm in mijn agenda, alleen heb die middagdag ook al de jaarlijkse-familie-bij-elkaar-kom-dag, dus even kijken of ik dat kan skippen dan wel kan combineren. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 augustus 2017 gepost Share 23 augustus 2017 gepost Ik ben wel nog steeds op zoek naar iemand die extra monitors kan meenemen, want zo veel heb ik er niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2017 gepost Share 7 september 2017 gepost Even inventariseren, want een kleine meet is natuurlijk wel tof Wie gaat er heen als bezoeker en wie gaat er heen met spullen? En wie neemt wat voor spullen mee (en wellicht kunnen we elkaar weer met spullen helpen) Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 7 september 2017 gepost Share 7 september 2017 gepost Ik neem sowieso wat mee . Als er verzoekjes zijn om iets mee te nemen, dan hoor ik het ook wel. Met > 150 computers die ik kan meenemen moet er vast wel wat leuks bij zitten toch? Ik verwacht nu om mee te nemen: Osborne 1 Tandy TRS80 Color Computer 3 met diverse spelletjes Tandy 1000HD (voor oude DOS spellen in Tandy kleuren) Philips P2000C (omdat het een mooi systeem is) Commodore CDTV (1e computer met een CD-speler) Atari 800XL 80486 of Pentium 1 met oudere spellen (Jazz Jackrabbit anyone?) VideoPac G7000 (heb ik ook een behoorlijke lading spellen bij) Atari 2600 (wel een plastic) Of zal ik er ook een Commodore 64 bij doen omdat het kan? De BIT90 die ik eerder zei kan ook, maar het ding is onstabiel. Het draait maximaal 15 minuten voordat het keihard vastloopt (op meerdere cartridges), dus dat is niet heel handig. Mocht iemand anders al een Videopac of Atari 2600 bij hebben, dan heeft het geen zin en neem ik liever wat anders mee. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2017 gepost Share 7 september 2017 gepost Ik wil in elk geval meenemen (niet alleen computers) Yamaha CX5M (MSX1 met FM-cartridge) + keyboard + wat cartridges Betacam speler + banden met tv programma's Schneider (Amstrad) CPC6128 met 3" diskdrive + diskettes Iets van een pc; of een Tulip PC Compact (XT 8086) of een P3 met Voodoo3 of misschien wel allebei Sony Mavica camera's met diskettes (en een lading lege diskettes) En wellicht een Amiga 3000 Meer monitoren heb ik niet, dus als er meer mee moet heb ik monitoren nodig. Mogen ook HDMI zijn, ik heb converters. Ik zou bijvoorbeeld nog wat consoles mee kunnen nemen Ik heb ook nog wat oude macbooks/ibooks en nog een oude Mac Classic Wat ook kan is een Imation Superdisk drive neenemen en mijn 'moderne' laptop voor als mensen data op diskettes hebben die ze overgezet willen hebben. Wel leuk om het even door te nemen met iedereen die komt, zodat we lekker veel verschillende dingen hebben staan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2017 gepost Share 12 september 2017 gepost Op 9/7/2017 at 20:27, WHiZZi zei: Ik neem sowieso wat mee . Als er verzoekjes zijn om iets mee te nemen, dan hoor ik het ook wel. Met > 150 computers die ik kan meenemen moet er vast wel wat leuks bij zitten toch? Ik verwacht nu om mee te nemen: Osborne 1 Tandy TRS80 Color Computer 3 met diverse spelletjes Tandy 1000HD (voor oude DOS spellen in Tandy kleuren) Philips P2000C (omdat het een mooi systeem is) Commodore CDTV (1e computer met een CD-speler) Atari 800XL 80486 of Pentium 1 met oudere spellen (Jazz Jackrabbit anyone?) VideoPac G7000 (heb ik ook een behoorlijke lading spellen bij) Atari 2600 (wel een plastic) Of zal ik er ook een Commodore 64 bij doen omdat het kan? De BIT90 die ik eerder zei kan ook, maar het ding is onstabiel. Het draait maximaal 15 minuten voordat het keihard vastloopt (op meerdere cartridges), dus dat is niet heel handig. Mocht iemand anders al een Videopac of Atari 2600 bij hebben, dan heeft het geen zin en neem ik liever wat anders mee. Heb jij nog wat monitoren die je extra mee kunt nemen? Ik heb veel spul wat ik mee kan nemen, maar maar een beperkt aantal monitoren. Ik heb ook 2x composite to HDMI, dus het mogen ook modernere schermen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 12 september 2017 gepost Share 12 september 2017 gepost (aangepast) Ik heb meer composite monitoren dan monitoren waar HDMI op zit Ik heb er misschien 1 of 2 'over'. Die kan ik uiteraard wel meenemen.. 12 september 2017 aangepast door WHiZZi Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2017 gepost Share 12 september 2017 gepost Zojuist, WHiZZi zei: Ik heb meer composite monitoren dan monitoren waar HDMI op zit Ik heb er misschien 1 of 2 'over'. Die kan ik uiteraard wel meenemen.. Als je dat zou willen doen dan kan ik wat meer leuks meenemen. Ik zal ook wat spullen meenemen waar ik geen monitor voor nodig heb, zoals de Macintosh ED, de CPC 6128 (heeft een heel eigen monitor) en wat oude laptops. Ik ga in de komende weken even inventariseren wat mee kan (en ook zorgen dat er wat op te zien/horen is). Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 september 2017 gepost Share 13 september 2017 gepost Ik ben er die dag ook (deels) bij trouwens Heb niet echt wat toe te voegen aan jullie bijdragen vrees ik Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 september 2017 gepost Share 13 september 2017 gepost Gezelligheid toch Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 september 2017 gepost Share 13 september 2017 gepost Dat sowieso! En ik zal nog kijken of ik toch nog wat interessante hardware kan meenemen Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 10 oktober 2017 gepost Share 10 oktober 2017 gepost Het lijstje computers wat het HomeComputerMuseum mee neemt is wat aangepast: Niet speelbare machines, alleen onder begeleiding worden ze aangezet: Intel MCS-85 Tandy TRS80 Model 1 Osborne 1 IBM 5150 Apple IIe Philips NMS9100 met CD-speler Dan de speelbare computers (staan gewoon aan): Atari 2600 Atari 800XL Tandy 1000 Tandy TRS80 Color Computer 3 Commodore CDTV Tulip (is een Pentium 200MMX) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 oktober 2017 gepost Share 10 oktober 2017 gepost Mijn lijstje is op dit moment: Amstrad CPC6128 Amstrad CPC646 Yamaha CX5M (MSX met muziekkeyboard) IBM PS/2 286 (met origineel toetsenbord, muis, monitor en speciale speakerset) die deelt het scherm/tobo/muis met een IBM 486 met Soundblaster met een Roland SCC-1 daughterboard Amiga 3000 CD-i speler Wat hele oude laptops Een Macintosh ED Een paar Mavica-camera's (foto's maken op diskettes, ik neem ook diskettes mee) Wat handhelds (HP Jornada, Psion, dat soort) Casio samplekeyboard (onder het Realistic-label van Tandy) Voor bovenstaande lijst heb ik vooralsnog geen extra monitors nodig trouwens. Als mijn onderdelen optijd binnenkomen heb ik er nog een 486 DX2/66 (Cyrix, maar met Ti-label) bij met een Soundblaster 2 mèt de Philips-chips voor CMS (Creative Music System). Mocht er iemand pc-games/amiga-games op diskette hebben: neem ze mee, kunnen we die spelen Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 10 oktober 2017 gepost Share 10 oktober 2017 gepost Ik zal kijken of ik er aan denk om ze mee te nemen. De Osborne moet de RIFA nog van vervangen worden en van de mooiste van de twee die ik heb, is het keyboard niet helemaal lekker (8 & 9 blijven hangen). De IBM 5150 hoop ik tzt ook werkend te hebben, daar zijn een aantal condensatoren in de voeding niet helemaal lekker meer van, er komt te weinig stroom uit. In ieder geval niet genoeg om het systeem tot leven te wekken. Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 11 oktober 2017 gepost Auteur Share 11 oktober 2017 gepost (aangepast) Hallo allemaal, Wat leuk om te lezen wie en wat er allemaal komt! Een aantal van jullie had ik een mail gestuurd met ook het draaiboek voor de dag (waar je ook een indruk van de locatie krijgt, ook handig i.v.m. het aansluiten van de apparatuur ==> graag eigen contactdozen meenemen, zoveel zijn er helaas niet op school). Diegene die het niet ontvangen heeft, laat mij dit even via een berichtje weten, dan stuur ik het ook op. Zelf neem ik de volgende computers mee: - Amiga 500 - Commodore 64 - Onder voorbehoud Amiga 600 (heeft kuren, vermoed probleem met de caps) - PS 1 - Game Cube - NES - ZX Spectrum + - Apple PowerBook 4G Verder heb ik nog een wat Palm handhelds liggen, misschien ook wel leuk om mee te nemen. Vriendelijke groeten van Vincent 11 oktober 2017 aangepast door Vance Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 11 oktober 2017 gepost Auteur Share 11 oktober 2017 gepost Oeps, die poster is wel erg groot geworden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost Poster is prima zo hoor Anders neem je die A600 sowieso mee, er is vast tijd om er tussendoor even naar te kijken. Wordt het meteen een soort hobbyclubje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost De poster staat ook in de kalender: Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost Toevallig ben ik dan in NL maar Schagen is te ver van Limburg. Plus ik ben maar 9 dagen in NL dus heel veel werk te verzetten (huis ouders voorbereiden voor verkoop). Hoe dan ook: heel veel plezier! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost Jammer, maar vanaf Limburg ben je wel een eeuwigheid onderweg inderdaad Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost Zo is het! Ga al naar Gelderland en misschien Utrecht tijdens mijn bezoek. Flink wat uren in de trein / auto. Hetzelfde van AMS naar Limburg. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost 5 uur geleden, PeterNY zei: Zo is het! Ga al naar Gelderland en misschien Utrecht tijdens mijn bezoek. Flink wat uren in de trein / auto. Hetzelfde van AMS naar Limburg. Vanaf Amsterdam is het maar 40 minuten per trein naar Schagen Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost (aangepast) Ik kom op een vrijdagochtend aan na een nachtvlucht en verbinding via MAD. En vlieg op een maandagochtend terug. Niet combineren helaas. Vlieg meestal naar DUS maar nu AB failliet is lukt dat niet meer zo goed helaas. 12 oktober 2017 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost (aangepast) 23 minutes ago, PeterNY said: Ik kom op een vrijdagochtend aan na een nachtvlucht en verbinding via MAD. En vlieg op een maandagochtend terug. Niet combineren helaas. Vlieg meestal naar DUS maar nu AB failliet is lukt dat niet meer zo goed helaas. MAD... Madrid? Madurodam? DUS...? Dusseldorf? Het kostte me ook al 2 dagen om uit te vinden dat AB Air Berlin moet zijn. Het blijft kennelijk lastig om woorden uit te schrijven . Kost het je nou werkelijk teveel moeite om 1 minuut meer te gebruiken om duidelijk te maken wat je bedoelt? 12 oktober 2017 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost Lekker kort. Ik gebruik 24 uur per dag afkortingen: anders wordt het te omslachtig. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost 15 minutes ago, PeterNY said: Lekker kort. Ik gebruik 24 uur per dag afkortingen: anders wordt het te omslachtig. Kort voor jou, maar een ander moet maar raden wat je bedoelt. Je maakt het nu juist omslachtig voor een ander. Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost Ik heb nog wel plaats in de bus @PeterNY. Ik rij vanaf Helmond (nabij Eindhoven, zondagochtend vroeg) en ga als het afgelopen is ook weer terug. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2017 gepost Share 14 oktober 2017 gepost (aangepast) Op 12-10-2017 at 18:08, PeterNY zei: Lekker kort. Ik gebruik 24 uur per dag afkortingen: anders wordt het te omslachtig. Daarom hoef je dat nog niet hier door te trekken. Wij gebruiken níet 24 uur per dag afkortingen. Dit is een forum, geen chatbox. Ik stoor me er ook aan. 14 oktober 2017 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2017 gepost Share 14 oktober 2017 gepost Zullen we de afkortingdiscussie in een ander topic doen? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2017 gepost Share 14 oktober 2017 gepost 1 hour ago, djkoelkast said: Zullen we de afkortingdiscussie in een ander topic doen? De discussie hoeft niet eens gevoerd te worden als er gewoon gehoor aan wordt gegeven het niet te doen na herhaaldelijk vragen . Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost (aangepast) Bedankt voor het aanbod. Teveel verplichtingen om een hele dag weg te zijn. Veel plezier! 15 oktober 2017 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 oktober 2017 gepost Share 17 oktober 2017 gepost Ik kom ook nog even langs Link naar bericht Delen op andere sites
WHiZZi 27 oktober 2017 gepost Share 27 oktober 2017 gepost (aangepast) Busje is ingeladen. Ik heb definitief bij: Osborne 1 Philips NMS9100 + monitor Tulip Pentium 200 + Tulip monitor Atari 800XL + Commodore 1084 monitor Atari 2600 + LCD TV Tandy TRS80 Color Computer 3 + Sony Trinitron Commodore 64 + Commodore monitor Tandy TRS80 Model 1 + Expansion Interface + Monitor Tandy 1000HD + CGA monitor Intel MCS-85 (niet veel aan te sluiten) Apple IIe + diskdrive . Helaas zit ik al behoorlijk vol nu en kan geen extra monitoren meenemen. De Commodore 64 monitor moet ik nog even kijken of ik die op de Apple aansluit (zit maar 1 spel bij) of dat ik de Commodore 64 aansluit (veel games op SD) De IBM 5150 heeft een probleem met de voeding en het gaat mij niet lukken om deze voor die tijd te repareren. Aangezien ik al behoorlijk vol zit, ga ik de CDTV niet meenemen. In ruil neem ik dus een Tulip P200 mee. Tot zondag! 27 oktober 2017 aangepast door WHiZZi Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 28 oktober 2017 gepost Auteur Share 28 oktober 2017 gepost Dat is een mooie collectie die je hebt ingeladen. Vanavond gaan wij de tafels alvast klaarzetten, zodat dat morgenochtend niet hoeft en er meteen opgebouwd kan worden. Ik ben benieuwd en kijk uit naar een leuke dag! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2017 gepost Share 28 oktober 2017 gepost Ik zal ook wel wat reserve meenemen, 3DO en Saturn, die zouden om en om aan de beamer kunnen, neem ik ook converters voor mee. Ik zorg dat ik voldoende monitoren heb voor wat ik mee heb. In elk geval een aantal verschillende pc's (486 en 286), 2 cpc's (die hebben hun eigen monitor), een MSX en wat ik nog vind ondertussen Vanmiddag en vanavond alles bij elkaar zoeken. Ik heb flink reclame gemaakt en het is ook op de site van SchagenFM verschenen, dus het kan niet anders of het wordt een erg leuke dag Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 oktober 2017 gepost Share 28 oktober 2017 gepost Maar hoeveel mensen komen er dan uiteindelijk van het forum? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2017 gepost Share 28 oktober 2017 gepost 3 minuten geleden, RM zei: Maar hoeveel mensen komen er dan uiteindelijk van het forum? Dat wordt nog een verrassing, ik weet het ook niet precies. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 29 oktober 2017 gepost Share 29 oktober 2017 gepost Heel veel plezier allemaal! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten