Hinse 2 juni 2017 gepost Share 2 juni 2017 gepost Ik zit het meest met het feit dat ik 27 niet had, ik herkende het intro gewoon niet. Troost is dat het toch geen winst had opgeleverd En een nieuwe personal favorites juich ik ook toe! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 juni 2017 gepost Auteur Share 2 juni 2017 gepost Zo lang geleden ook alweer allemaal zeg... Die echte Frey award ook nog. Ik stuurde Randy daar een plaatje van, zodat hij het kon bewerken tot award. Vervolgens wilde hij er alles aan doen om hem zelf te winnen en met succes... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 juni 2017 gepost Share 2 juni 2017 gepost Hmm nou ok... Dan gaan we eens kijken of we een 4e deel in de serie kunnen realiseren; Met of zonder MarsM . Ik heb momenteel ook nog wel meerdere contests in voorbereiding, waaronder een heel interessante, al zeg ik het zelf. Zodra ik wat verder ben in de voorbereiding kom ik hier zeker ook op terug. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 juni 2017 gepost Share 3 juni 2017 gepost De awards zijn uitgereikt ! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 juni 2017 gepost Share 3 juni 2017 gepost Ik vind hem mooi! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten