damnsharp 19 april 2017 gestart Share 19 april 2017 gestart Hoi, Ik heb een mooie Panasonic RQ-S15 walkman gekocht. Lekker dun en het grappige is dat er een extra batterij vak aan gekoppeld kan worden voor 1x AA 1.5V batterij. Maar de walkman zelf heeft een compartiment waar geen batterijen inpassen dus ik denk dat dit voor een accu moet zijn. Maar klopt dat wel? Als ik de AA batterij aansluit en dan lijkt er leven in de walkman te zitten (beetje spoelen) maar stopt snel. Dus krijgt de walkman wel genoeg stroom? Plaatjes: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2017 gepost Share 19 april 2017 gepost Vragen & Feedback is voor vragen over Retroforum, ik zet even je topic in de juiste categorie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 22 april 2017 gepost Share 22 april 2017 gepost Nice een walkman met Dolby. De Walkman Professional heeft Dolby B & C! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.