perre.vl 27 juli 2017 gepost Share 27 juli 2017 gepost spy vs. spy ii: the island caper Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost @djkoelkast je laat ons in spanning... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost Ik had hem niet gezien, het antwoord is goed! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost @perre.vl jij bent! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost 14 minuten geleden, Hinse zei: @perre.vl jij bent! Hij is de komende tijd minder aanwezig ivm werk heeft hij me gemeld onlangs, als er binnen 24u geen reactie is kan iemand anders het oppakken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
perre.vl 14 augustus 2017 gepost Share 14 augustus 2017 gepost morgen belgische feestdag dus ik kan wel een prentje posten succes ben benieuwd wie het kent ik bekijk het morgen avond nog een keertje en dan verdwijn ik even wegens aankomende werkdrukte Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 augustus 2017 gepost Share 15 augustus 2017 gepost Gevonden: Boloball Quote Link naar bericht Delen op andere sites
perre.vl 15 augustus 2017 gepost Share 15 augustus 2017 gepost haha, ja die klopt. was nog een amusant spel begin jaren 90 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 augustus 2017 gepost Share 15 augustus 2017 gepost Maar meestal wint de computer! Hoe dan ook, een leuk denkspelletje. En Soleau werd verguisd. Ik ga een plaatje zoeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Je weet ze wel weer te vinden Keetie. Dit is Tunnelman volgens mij, vrij matige game voor 1994. In dat jaar was bijv. ook Jazz Jackrabbit al uit, een spel met veel betere muziek, geluid, graphics en gameplay. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Het plaatje kwam me onbekend voor, dus hoopte ik van jullie kant hetzelfde...;) Het is inderdaad goed, Hinse. Jij mag weer struinen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 augustus 2017 gepost Share 16 augustus 2017 gepost Eentje uit dezelfde categorie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost Ik wil tevens het platform weten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost Mario is missing - SNES version. Daar kwam ik uit (en Nairobi) toen ik bovenstaande zin intikte. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost Bijna goed, het platform klopt niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost Ben even weg geweest. Maar hoe komen we van het SWW plaatje opeens in Mario is Missing? En sinds wanneer moeten we het platform ook goed raden? Of komt dat omdat eerst het verkeerde platform is geraden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost 2 hours ago, Hinse said: Bijna goed, het platform klopt niet Als het SNES niet is, dan is het NES, denk ik. Maar er bestaat ook een PC versie en een Macintosh, las ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 augustus 2017 gepost Share 17 augustus 2017 gepost 1 hour ago, Bananensap said: Ben even weg geweest. Maar hoe komen we van het SWW plaatje opeens in Mario is Missing? En sinds wanneer moeten we het platform ook goed raden? Of komt dat omdat eerst het verkeerde platform is geraden? Dat dacht ik eerst ook over beide plaatjes, maar later bedacht ik dat het tweede plaatje een hint moest zijn over het eerste plaatje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 augustus 2017 gepost Share 18 augustus 2017 gepost Haha, oeps, ik was blijkbaar alweer vergeten dat ik al een plaatje had gepost. Ehm, ik stel voor dat we, nu we toch met de onderste bezig waren, die gewoon afronden. Die andere telt dus niet (maar kan ik nog wel eens verklappen als iemand geïnteresseerd is) En het platform is inderdaad meestal niet belangrijk, maar in dit geval wel leuk om erbij te weten aangezien het geen Nintendo-versie is. Samengevat: Keetie, jij mag! En mocht je het platform nog weten is dat natuurlijk extra goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 augustus 2017 gepost Share 18 augustus 2017 gepost Mario is Missing! is a game created for MS-DOS, the NES and SNES. Was made by Software Toolworks (PC, SNES) and Radiacal Entertainment (NES). Bedoel je MS-DOS ipv PC? Ja, inderdaad, PC kan ook Windows zijn...;) Het vorige spel kwam ik uit op Bubble Trouble, maar de plaatjes klopten niet, wel de beschrijving: met een blaaspijp ballonnen stukschieten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 augustus 2017 gepost Share 18 augustus 2017 gepost Het was een screenshot van de Mac versie Een Macintosh was destijds geen 100% IBM compatible apparaat, daar ligt mijn definitie van pc Maar goed dus! Die daarboven was vrij obscuur, het is Spit Wad Wally (SWW dus) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2017 gepost Share 18 augustus 2017 gepost Een kloon van Pang, wel tof Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 augustus 2017 gepost Share 18 augustus 2017 gepost 3 hours ago, Hinse said: Het was een screenshot van de Mac versie Een Macintosh was destijds geen 100% IBM compatible apparaat, daar ligt mijn definitie van pc Maar goed dus! MACOS of zo, ik dacht dat Macintosh fijner van structuur was. De volgende: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 augustus 2017 gepost Auteur Share 18 augustus 2017 gepost De opdrachtgever kan bepalen dat ook de console geraden moet worden. Dit natuurlijk vooral als er duidelijk verschil in de versies zit. We zitten inmiddels bij opgave 141. Na 150 stopt deze editie en volgt editie 5. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2017 gepost Share 19 augustus 2017 gepost 13 uren geleden, Keetie zei: MACOS of zo, ik dacht dat Macintosh fijner van structuur was. Tot versie 7 heette het System. De naam MacOS is bij 8 geïntroduceerd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 augustus 2017 gepost Share 19 augustus 2017 gepost System doet me ook denken aan de eerste Acorn Computers. Macintosh ken ik verder niet, alleen van een emulator. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2017 gepost Share 19 augustus 2017 gepost Ik gebruik een oude Macintosh onder System 7 voor mijn midi-setup. Een mac met een 68040 processor. Ideaal! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 19 augustus 2017 gepost Share 19 augustus 2017 gepost 23 uren geleden, Keetie zei: MACOS of zo, ik dacht dat Macintosh fijner van structuur was. De volgende: De Zuivelfabriek! Vroeger op school nog heel vaak gespeeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 augustus 2017 gepost Share 19 augustus 2017 gepost Dat is goed. Sam, jouw beurt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 21 augustus 2017 gepost Share 21 augustus 2017 gepost Bij deze de volgende! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2017 gepost Share 21 augustus 2017 gepost Dat moet Street Rod zijn, onder DOS Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 21 augustus 2017 gepost Share 21 augustus 2017 gepost 38 minuten geleden, djkoelkast zei: Dat moet Street Rod zijn, onder DOS Helemaal goed! Volgende voor jou. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2017 gepost Share 21 augustus 2017 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 augustus 2017 gepost Share 21 augustus 2017 gepost Die is makkelijk, Micro Machines v4, ik denk op de PS2 aan de texture kwaliteit te zien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2017 gepost Share 21 augustus 2017 gepost 1 uur terug, Hinse zei: Die is makkelijk, Micro Machines v4, ik denk op de PS2 aan de texture kwaliteit te zien Ik heb niet specifiek op console gezocht, spel klopt inderdaad Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 augustus 2017 gepost Share 22 augustus 2017 gepost In dezelfde categorie (maar meer mijn favoriet, misschien heb ik deze eerder gepost hier): Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 september 2017 gepost Share 3 september 2017 gepost Heb je een hint? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 september 2017 gepost Share 4 september 2017 gepost Gestampt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 september 2017 gepost Share 6 september 2017 gepost Volgens mijn zoon is het een carmageddon spelvariant, ook een favoriet van hem. Bij je hint moest ik aan muisjes denken... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 september 2017 gepost Share 6 september 2017 gepost Haha, grappige associatie. Je moet het zo ongeveer letterlijk vertalen naar het Engels en dan ben je er al Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 september 2017 gepost Share 8 september 2017 gepost Het begint met een M en eindigt op een d. Er tussen zitten nog de letters h, e, a en s. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2017 gepost Share 8 september 2017 gepost Zou het Mashed zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 september 2017 gepost Share 8 september 2017 gepost Hoe raad je het zo? Leuke partygame trouwens, een soort Micro Machines maar dan met nog wat leuke features, zoals het bombarderen van anderen (airstrike) als je eruit ligt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2017 gepost Share 8 september 2017 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 december 2017 gepost Share 2 december 2017 gepost Hint! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2017 gepost Share 2 december 2017 gepost De hoofdpersoon is een kip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2017 gepost Share 2 december 2017 gepost Alfred Chicken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2017 gepost Share 2 december 2017 gepost Zojuist, Hinse zei: Alfred Chicken Dat is hem Dit is de Amigaversie, maar hij is ook voor andere consoles gemaakt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2017 gepost Share 2 december 2017 gepost Ja ik vond hem ook door te zoeken op chicken game Amiga, zonder Amiga kwam ik op allemaal andere games uit Ziet er wel geinig uit, dat spel. Next: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.