Frey 27 mei 2017 gepost Auteur Share 27 mei 2017 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 mei 2017 gepost Auteur Share 29 mei 2017 gepost Kan toch niet zo moeilijk zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Kirby's Dream Course? Is hij leuk om te spelen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 mei 2017 gepost Auteur Share 30 mei 2017 gepost 2 uren geleden, Bananensap zei: Kirby's Dream Course? Is hij leuk om te spelen? Â Â Â Geen idee eigenlijk, want ik heb hem zelf nog niet gespeeld. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Cobra Triangle voor de NES. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Just now, Hinse said: Cobra Triangle voor de NES. Yep! Ik dacht dat hij vrij obscuur was maar blijkbaar niet  Vage game... Nogal random opdrachten die je moet vervullen.  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Ik kende het niet, maar de volgende Google query bracht me er: 'speedboat game nes' Â Ziet er idd wat omslachtig uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost 1 minute ago, Hinse said: 'speedboat game nes' Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Zojuist, Bananensap zei: Â Â Volgende: Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Dit zou Tony Hawk Pro Skater 2 moeten zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Klopt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Verder dan Amiga kom ik niet  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost 8 uren geleden, Hinse zei: Verder dan Amiga kom ik niet   Ken je die kleine vliegende wezentjes, die vaak in grote getalen boven magische waterbronnen rondzwermen? Vaak zijn het er 10+1 als je goed kijkt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 mei 2017 gepost Share 30 mei 2017 gepost Beetje flauw is het wel, raad het dan gewoon zelf. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 mei 2017 gepost Share 31 mei 2017 gepost Daarom denk ik ook dat iedereen wacht totdat MarsM zelf het antwoord zegt. Kan ie best! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 mei 2017 gepost Share 31 mei 2017 gepost Wat een issue... Het spijt me oprecht, zal me er niet meer mee bemoeien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 mei 2017 gepost Auteur Share 31 mei 2017 gepost 1 uur terug, MarsM zei: Wat een issue... Het spijt me oprecht, zal me er niet meer mee bemoeien  Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Raden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 mei 2017 gepost Share 31 mei 2017 gepost 2 minuten geleden, Frey zei:  Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Raden!  Ja en daarna ligt volgens de regels het topic 24 uur stil? Maakr mij niet veel uit, maar toch jammer. Ik gunde het Hinse wel, hij heeft straks geen vosjes-award...   Of nee misschien geen 24 uur wachten; het is al dertien uur geleden, dan maar Elf.  Nu stop ik hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 mei 2017 gepost Share 31 mei 2017 gepost 1 uur geleden, MarsM zei:  Ja en daarna ligt volgens de regels het topic 24 uur stil? Maakr mij niet veel uit, maar toch jammer. Ik gunde het Hinse wel, hij heeft straks geen vosjes-award...   Of nee misschien geen 24 uur wachten; het is al dertien uur geleden, dan maar Elf.  Nu stop ik hoor   Je kunt het toch raden en dan de nieuwe opdracht overlaten aan de eerstvolgende die je post ziet Dat mag gewoon. En het antwoord Elf is goed    Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 mei 2017 gepost Share 31 mei 2017 gepost 8 uren geleden, djkoelkast zei:   Je kunt het toch raden en dan de nieuwe opdracht overlaten aan de eerstvolgende die je post ziet Dat mag gewoon. En het antwoord Elf is goed     Shit, heb ik het geraden? Nou, wie zin heeft mag een nieuwe verzinnen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 juni 2017 gepost Share 3 juni 2017 gepost Tja, er bestaan heel veel tekstadventures waarin een prison cell voorkomt, ook voor de ZX Spectrum. Maar omdat je het zo vriendelijk vraagt: EXAMINE BED Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 6 juni 2017 gepost Share 6 juni 2017 gepost Er is een RPG op de SNES met dezelfde naam. Deze RPG heeft pas vele jaren nadat het uitgekomen is een cult following gekregen. En als ik Zelda voor de SNES heb uitgespeeld wordt dat de volgende RPG! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Kan ik dit topic nog leven inblazen door het antwoord te geven? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Je zou ook nog een hint kunnen geven.  Je zoekt dus eigenlijk een spel zowel tekstadventure voor de ZX-Spectrum als een RPG voor de SNES en dat met een zelfde naam. Onmogelijk zoekwerk voor mij: de SNES heeft volgens de WIKI 350 RPG spellen....  Wat ik wel heb kunnen vinden is Wonderboy, maar dat slaat niet op wat je op het plaatje laat zien van het tekstadventure. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost (aangepast) Door de hints wordt het wel meer zoeken naar de RPG van de SNES met een plaatje van de ZX Spectrum game maar goed :-P  Zoals ik al zei heeft de SNES RPG inmiddels cult status bereikt. Dit komt mede doordat de officiële Engelse vertaling ervan door lang zeuren van fans in 2013 is uitgebracht voor de Wii U Virtual Console. 19 jaar na zijn oorspronkelijke release.  Als je nog meer wilt moet je maar laten weten :-) 16 juni 2017 aangepast door Bananensap Typo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Ik heb Earthbound gevonden als textadventure voor ZX Spectrum, voor SNES en WII U. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Klopt! Jij bent! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 juni 2017 gepost Share 17 juni 2017 gepost Het was de culttiphint, vandaaruit ben ik teruggegaan... Â 's Kijken of ik een spel plaatje kan vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 juni 2017 gepost Share 20 juni 2017 gepost Het is een educatief, nederlands spel. Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 juni 2017 gepost Share 24 juni 2017 gepost Hint: Â c. 1995 all rights reserved. Dit spel is, in opdracht van het Bureau Alcohol Voorlichtings Plan van het Ministerie van VWS, ontwikkeld door OMI Universiteit Utrecht en Torpedo Software b.v. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juni 2017 gepost Share 27 juni 2017 gepost Dankzij de tips kwam ik uit op Zefalo   Volgens dit filmpje dramatisch qua besturing:   Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 juni 2017 gepost Share 27 juni 2017 gepost Wat een leuk filmpje! Ik heb een aantal van die besproken spellen. Â Zefalo is goed. Met de gebruikte toetsen, pijltoetsen en spatiebalk en CTRL had ik geen problemen op mijn DOS computer. Wel vond ik het een waardeloos spel. Maar het hoorde erbij, bij de educatieve software, vond ik. Â Jij mag! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juni 2017 gepost Share 27 juni 2017 gepost Ik heb zelf geen idee, nooit gespeeld  Volgende:  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2017 gepost Share 28 juni 2017 gepost Om er een beetje snelheid in te houden de eerste hint: Maxis Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2017 gepost Share 28 juni 2017 gepost Dan moet het SIm Copter zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2017 gepost Share 28 juni 2017 gepost Yes!  Bijna net als Streets of SimCity dramatisch slecht   Jij bent! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2017 gepost Share 28 juni 2017 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 juni 2017 gepost Share 30 juni 2017 gepost Escape from the Planet of the Robot Monsters : 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juni 2017 gepost Share 30 juni 2017 gepost Dat is hem! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 juli 2017 gepost Share 1 juli 2017 gepost Ook die ziet er weer lekker obscuur uit   Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 juli 2017 gepost Share 2 juli 2017 gepost Uit het jaar 2000. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 juli 2017 gepost Share 4 juli 2017 gepost Het is een speurder. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 juli 2017 gepost Share 4 juli 2017 gepost Platform? Nog een hint? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.