RM 25 maart 2017 gestart Share 25 maart 2017 gestart (aangepast) Zoals gezegd; Bij deze is de Stemronde voor opgave 8 van de Retroforum Jubileum Contest geopend. De komende week kan iedereen - dus ook de users die (nog) niet mee hebben gedaan aan de Contest - een stem uitbrengen op hun favoriete foto. Uiteraard mogen de inzenders van de foto niet op hun eigen foto stemmen. Daarnaast zou het ook leuk zijn om een kleine motivatie te geven voor jouw stem. De winnaar van deze stemronde ontvangt 3 extra punten voor de Contest. De Runner-Up ontvangt 2 extra punten voor de Contest De overige 2 ontvangen ieder 1 extra punt voor de Contest. Hieronder de foto's waar het om gaat. Stem op jouw favoriet! 1. Zoekplaatje 2. Retro 3. Palace of Westminister 4. De Eerste Lentebloem 25 maart 2017 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 maart 2017 gepost Share 25 maart 2017 gepost Ik heb op foto 2 gestemd, dat past toch het beste bij het thema van dit forum . Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 maart 2017 gepost Share 26 maart 2017 gepost Maar het is lente! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 maart 2017 gepost Auteur Share 28 maart 2017 gepost Vergeet niet om te stemmen Stemmen kan alleen deze week! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 maart 2017 gepost Share 28 maart 2017 gepost Zoekplaatje ziet er tof uit, het lijkt gebroken veiligheidsglas, dus die krijgt mijn stem. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 maart 2017 gepost Share 29 maart 2017 gepost Ik heb op het paleis gestemd. Doet me een beetje denken aan de tijd dat we vlijtig bezig waren met het maken van shots van B&A locaties. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 maart 2017 gepost Share 29 maart 2017 gepost Het zoekplaatje trok ook mijn meeste aandacht, daar dus op gestemd Link naar bericht Delen op andere sites
RM 31 maart 2017 gepost Auteur Share 31 maart 2017 gepost Vandaag is het de laatste dag om te kunnen stemmen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 april 2017 gepost Auteur Share 1 april 2017 gepost De Foto Stemronde is voorbij; Er kan niet meer gestemd worden; Uitslag van de Stemronde: Er zijn 3 foto's met een evenveel aantal punten; Zoekplaatje [Keetie] 3 punten Palace of Westminister [TMP] 3 punten De Eerste Lentebloem [djkoelkast] 3 punten De vierde foto is dus de runner-up; Retro [Frey] 2 punten Dit topic is direct gesloten Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten