Brammeke 18 februari 2017 gestart Share 18 februari 2017 gestart Te ruil aangeboden: 4 uur uit de "Bassie & Adriaan 24uurs marathon", uitgezonden op Nickelodeon tijdens oud en nieuw 2003/2004. Het begint bij de België aflevering van de Europa serie (mist de eerste paar minuten), en eindigt bij de zeeleeuwen scene in San Francisco (Aflevering 5 van de Amerika serie), met alles wat er tussen zit, afleveringen, reclames, promo's, aankondigen e.d. Liefst te ruil tegen oude TROS opnames van Bassie & Adriaan series, of een ander deel van de hierboven genoemde marathon, wat ik nog niet heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Brammeke 13 maart 2017 gepost Auteur Share 13 maart 2017 gepost Ondertussen heb ik deze 4 uur beeldmateriaal van de marathon nog steeds in de aanbieding om te ruilen tegen iets van Bassie & Adriaan, Samson & Gert, Sinterklaas of Paul de Leeuw. Tevens heb ik wat screenshots gemaakt (mocht er belangstelling zijn voor meer, hoor ik het graag). Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten