djkoelkast 12 februari 2017 gestart Share 12 februari 2017 gestart Deze zat als boekenlegger in een kookboek wat ik kocht in een kringloopwinkel. Het pension bestaat nog en zit nog in dezelfde familie. Ik schat dit begin jaren '80, toen kon je nog rustig met je kind naakt de sauna in: De grote versie kun je hier bekijken (klik) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 februari 2017 gepost Share 12 februari 2017 gepost Duits! Was het kookboek ook Duits? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2017 gepost Auteur Share 12 februari 2017 gepost Het was een Nederlandstalig kookboek, maar wel ooit vanuit het Duits vertaald zie in aan de gegevens die op de 1e pagina staan. De Nederlandse uitgave is uit 1995, ook toen was die folder al gedateerd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 februari 2017 gepost Share 12 februari 2017 gepost Aha! Dan is men daar zeker op vakantie geweest. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 februari 2017 gepost Share 15 februari 2017 gepost Grappig zo'n folder. Ik geniet altijd van die bruin- en groentinten, vooral eind jaren '70 en begin jaren '80 was die kleur overmatig aanwezig in veel uitingen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.