Zoekertje 26 januari 2017 gestart Share 26 januari 2017 gestart Goedemiddag forummers, Sinds enige tijd probeer ik te achterhalen wat dit oude speelgoed is? Het lijkt op LEGO alleen zijn de steentjes van rubber (buigzaam) en zitten de pasnokjes aan de onderzijde. De witte steentjes vormen de basis en dan bouw je net als met lego door met de bruine. Ik heb al heel wat uithoeken van het internet bekeken en daardoor hier beland, ik hoop dat iemand me verder op weg kan helpen, Alvast dank voor alle moeite en antwoorden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2017 gepost Share 26 januari 2017 gepost Welkom op Retroforum! Leuk als je je eerst even voorstelt in het daarvoor bestemde topic. Dit topic bevat geen vraag of feedback over retroforum, dus hoort hier niet thuis. Ik verplaats je topic naar de juiste categorie. Ik hoop trouwens dat je dit niet als een uithoek ziet, maar als het leukste forum met retro als onderwerp Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Zoekertje 26 januari 2017 gepost Auteur Share 26 januari 2017 gepost Oeps sorry, maar me voorgesteld en nee heb hier al meer leuke dingen gezien dus ga momenteel spiedend en lezend door alle onderwerpen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2017 gepost Share 26 januari 2017 gepost Geen probleem verder Ik heb eens gezocht en volgens mij is dit Minibrix. Dat komt uit Engeland en is voor het eerst gemaakt rond 1935 en gemaakt tot 1975. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Zoekertje 26 januari 2017 gepost Auteur Share 26 januari 2017 gepost Oh wat stom, nooit aan gedacht om het eens te vertalen, maar inderdaad dat is het!!!! nou weet ik eindelijk waar ik mee speel :):) Top!!!! Bedankt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2017 gepost Share 26 januari 2017 gepost Hoe kom je er zelf aan? Familie? Kringloop? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Zoekertje 26 januari 2017 gepost Auteur Share 26 januari 2017 gepost Komt uit de familie, maar zo heb ik nog veeeeeeeel meer. Veel al in origenele verpakkingen met folders enzo, bijv Viewmaster uit 1951 al in 3d (Old skool VR-Bril dus ) Oude filmcamera's oude fotocamera's en alle afspelers ervoor, elpee's van ver voor de oorlog etc etc Tioverlantaarn plaatjes en ga maar door te veel om op te noemen..... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2017 gepost Share 26 januari 2017 gepost Wat gaaf! Dit spul komt uit Engeland, ik weet niet of het hier ook ooit verkocht is geweest, maar altijd leuk om het te herleiden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 januari 2017 gepost Share 26 januari 2017 gepost Leuk dat de oplossing al is gevonden en laat ons graag nog meer foto's zien van die spullen Zoekertje! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Zoekertje 26 januari 2017 gepost Auteur Share 26 januari 2017 gepost Zal van het weekend wat foto's nemen voor jullie......... dus nog even geduld (lol) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.