Ga naar inhoud

Ronde 1-5  

7 leden hebben gestemd

1. 1. Welk spel vind jij beter?

• Ninja Gaiden III: The Ancient Ship of Doom (1991)
    • Clu Clu Land (1984)

Aanbevolen berichten

gestart

Ninja Gaiden III: The Ancient Ship of Doom (1991)

Ryu Hayabusa moet op onderzoek uitgaan als hem een moord in de schoenen wordt geschoven.

vs.

Clu Clu Land (1984)

Kogelvis Bubbles probeert de gestolen schatten van Clu Clu Land terug te krijgen.

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

gepost

Ninja Gaiden III ziet er weer erg leuk uit en de muziek bevalt me ook uitstekend, maar ik stem toch voor Clu Clu Land. Ik heb dat vroeger gewoon zo ontzettend veel gespeeld en ik was er ook erg goed in. Je moet alleen de besturing even onder knie krijgen. :P 

gepost

Ik heb beide spellen nooit gespeeld, dus ik moet puur afgaan op de filmpjes.

En dan moet ik toch zeggen dat Ninja Gaiden III me meer aanspreekt (qua gameplay en qua muziek).

De keus gaat daar dan ook naar uit.

gepost (aangepast)

Beide spellen volgens mij niet of nauwelijks gespeeld. Je ziet heel duidelijk het verschil tussen een 1e en 2e/3e generatie NES spel. Ik ga ook voor Clu Clu Land omdat ik niet echt fan ben van Ninja Gaiden  :P 

aangepast door Hinse
gepost
1 hour ago, Frey said:

Toch wel grappig, want je hebt ze zelf genomineerd. :P 

Dat was vooral gebaseerd op een user review ranking van Mobygames waar beide games stonden binnen de NES library, dus mijn lijstje was deels daar op gebaseerd.

gepost

Beiden eventjes gespeeld. En ik kies voor Clu Clu Land. Origineel concept. Vervelende besturing maar na wat oefenen lukt het me toch een level of 2 uit te spelen.

• RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...