Bustel 28 december 2016 gestart Share 28 december 2016 gestart Hallo, ik heb een photoplay spirit 2.1 en kreeg de fout cmos battery bijna leeg ,heb een nieuwe batterij in gestoken maar nog steeds de fout, moet ik nog iets anders doen ? zou later nog willen de hdd vervangen naar een sd kaart maar vind nt te veel info erover dus hulp heb ik zeker nodig eventueel wil ik ook nog updaten. alvast bedankt voor een helpende hand Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 december 2016 gepost Share 28 december 2016 gepost Misschien de CMOS even resetten. Let ook op dat je wel de batterij vervangt en niet de beveiligingschip op het moederbord (die lijkt op een batterij) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bustel 28 december 2016 gepost Auteur Share 28 december 2016 gepost En hoe resset je de cmos ben nog maar nieuw met fotoplay ben zeker dat het cmos battery is heb op het schema op de pcbox gekeken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 december 2016 gepost Share 28 december 2016 gepost Er zit waarschijnlijk ergens op het moederbord een header met 2 pinnetjes waar CMOS_RESET bij staat, die met elkaar verbinden als hij uit staat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bustel 19 januari 2017 gepost Auteur Share 19 januari 2017 gepost thx djkoelkast maar ik heb nu nog een probleem als ik om de knop druk die op de monitor zit kan ik nt meer in mijn instellingen van de crt ,en na een tijdje trilt het beeld soms is dat de voeding of nieuwe flyback of een capkit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2017 gepost Share 24 januari 2017 gepost Hier is mijn Photoplay Spirit 2.1 weer in ere hersteld: Overigens verplaats ik je topic, want dit hoort niet in vragen & feedback over het forum. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.