Frey 5 februari 2017 gepost Auteur Share 5 februari 2017 gepost 19 minutes ago, Ross said: Faxanadu? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 februari 2017 gepost Auteur Share 7 februari 2017 gepost De beurt is aan u, heer @Ross. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost Poeh, dat ziet er oud uit! Wordt al een klus om de console of homecomputer te raden. Atari 2600? Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost Er staat in de regels dat zoeken mag. Maar in dit geval geeft een rechtermuisknop op het plaatje + Search Google for Image gelijk het antwoord... Dat is niet zo leuk. Is er niet in de regels op te nemen dat een Image Search niet toegestaan is? Dat is natuurlijk niet te controleren maar dit topic is voor de lol en als je valsspelen leuk vind dan ben je een slechte verliezer. Just my two cents. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 februari 2017 gepost Auteur Share 8 februari 2017 gepost Ik zal je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat die functie er was. Zal het bij de regels zetten. Gaat verder natuurlijk vooral op goed vertrouwen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost 26 minutes ago, Bananensap said: Er staat in de regels dat zoeken mag. Maar in dit geval geeft een rechtermuisknop op het plaatje + Search Google for Image gelijk het antwoord... Dat is niet zo leuk. Is er niet in de regels op te nemen dat een Image Search niet toegestaan is? Dat is natuurlijk niet te controleren maar dit topic is voor de lol en als je valsspelen leuk vind dan ben je een slechte verliezer. Just my two cents. Nah, alleen 'zelf zoeken' natuurlijk. Zo is het ook bij de ID contests. Je mag wel zoeken, maar niet shazamen of soundhounden of wat dan ook. Dit is hetzelfde. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost Dat heet reversed search, dat mag inderdaad niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost Goed dat Bananensap dat nog eens onder de aandacht brengt. Ik hoop dat iedereen die een zoek-contest organiseert deze zoekregel ook zal plaatsen. Voor de nieuwelingen en een herinnering voor de gevorderden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost Voor de zekerheid kun je proberen het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost (aangepast) 15 minutes ago, Hinse said: Voor de zekerheid kun je proberen het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken. Ja dat probeerde ik met mijn opgave maar dat is nog best moeilijk. Google Image Search werkt heel goed. Pas toen ik een foto van mijn CRT nam kon Google niks meer vinden. Als het een afspraak is dan ben ik tevreden. Als je dan toch valsspeelt moet je dat zelf weten als ik het maar niet te weten kom. Ik kan me ook niet voorstellen dat dan het spelletje nog leuk voor diegene is. 8 februari 2017 aangepast door Bananensap Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2017 gepost Share 8 februari 2017 gepost Ik neem aan dat iedereen zich aan de regels houdt, je zoekt natuurlijk wel op termen als je het echt niet weet, dat moet kunnen, maar image search is niks aan, dat is niet eens zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 9 februari 2017 gepost Share 9 februari 2017 gepost Maar dan nu de vraag: wie weet het antwoord wel zonder reversed image search? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 februari 2017 gepost Share 9 februari 2017 gepost Ik heb geen idee, misschien een hint? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 februari 2017 gepost Auteur Share 10 februari 2017 gepost Ik ben uitgekomen bij Pro Football voor de Fairchild Channel F? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 februari 2017 gepost Share 10 februari 2017 gepost Well done.... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 februari 2017 gepost Auteur Share 10 februari 2017 gepost Blue Squares waren de bevrijdende trefwoorden. Volgende: Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 10 februari 2017 gepost Share 10 februari 2017 gepost (aangepast) Hmm het ziet er grafisch ontzettend (3)DS-achtig uit. Is het misschien Animal Crossing: New Leaf? (Die heeft mijn vriendin op haar 3DS ) Wacht ik bedenk me net dat ze twee Animal Crossing games heeft voor de 3DS. Dan ga ik toch voor het antwoord: Animal Crossing: Happy Home Designer 10 februari 2017 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 februari 2017 gepost Auteur Share 10 februari 2017 gepost 40 minutes ago, Deemster said: Animal Crossing: Happy Home Designer Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 10 februari 2017 gepost Share 10 februari 2017 gepost (aangepast) Hierbij mijn bijdrage. Het is een zeer obscuur spel, dus veel succes 10 februari 2017 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 11 februari 2017 gepost Share 11 februari 2017 gepost Bij het openen zag ik de naam van het bestand. Is dat ook valsspelen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 februari 2017 gepost Share 11 februari 2017 gepost 11 hours ago, Bananensap said: Bij het openen zag ik de naam van het bestand. Is dat ook valsspelen? Jij doet niet meer mee Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 februari 2017 gepost Auteur Share 12 februari 2017 gepost Ik heb geen idee. Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 15 februari 2017 gepost Share 15 februari 2017 gepost Misschien is het tijd voor een tip? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 15 februari 2017 gepost Share 15 februari 2017 gepost (aangepast) Oké Duitse point & click adventuregame uit 1994. 15 februari 2017 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 februari 2017 gepost Auteur Share 19 februari 2017 gepost Zelfs daarmee krijg ik het niet gevonden. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 21 februari 2017 gepost Share 21 februari 2017 gepost Ik ben bang deze echt te moeilijk is Ik zal hem maar spoilen, de eerste die reageert mag een nieuwe bedenken De game die ik had bedacht heet 'Cleanman' Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2017 gepost Share 21 februari 2017 gepost Fijne muziekjes wel! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 februari 2017 gepost Auteur Share 21 februari 2017 gepost (aangepast) Je maakt het inderdaad behoorlijk pittig, maar dat is alleen maar goed. Echt niet kunnen vinden en heb zelfs nog op Scotch gezocht, maar kwam niet bij deze uit. Je mag trouwens ook zelf weer een nieuwe doen als je wil. 21 februari 2017 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 21 februari 2017 gepost Share 21 februari 2017 gepost Hehe oké! Deze keer een makkelijkere. Het gaat nu om een Nederlands spel; Een educatief spel om kinderen te leren rekenen, uitgebracht in de jaren 90. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 februari 2017 gepost Auteur Share 23 februari 2017 gepost Tot nu toe vind ik hem niet makkelijker. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 februari 2017 gepost Share 25 februari 2017 gepost De ontwikkelaar heet 'Meulenhoff Educatief'. Daarop is het te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 februari 2017 gepost Share 25 februari 2017 gepost Geheim Nummer? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 2 maart 2017 gepost Share 2 maart 2017 gepost Excuses voor het late antwoord, maar Geheim Nummer klopt helemaal! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 maart 2017 gepost Share 2 maart 2017 gepost Een makkelijke denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 2 maart 2017 gepost Share 2 maart 2017 gepost Mmmm plaatje ziet er PC VGA achtig uit... Geen idee... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 maart 2017 gepost Share 2 maart 2017 gepost Daar zit je wel al goed met je PC VGA Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 maart 2017 gepost Share 3 maart 2017 gepost Om het proces wat te versnellen... Tevens SNES en Amiga... Zappelin Games... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 maart 2017 gepost Share 3 maart 2017 gepost Gevonden dankzij jouw tip. Het is Sink or swim. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 maart 2017 gepost Share 3 maart 2017 gepost Goedzo! Jij bent! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 maart 2017 gepost Share 5 maart 2017 gepost Een DOS point en click adventure; behalve voor PC ook voor de Amiga en de Atari ST. Een detective spel. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 maart 2017 gepost Auteur Share 6 maart 2017 gepost Maupiti Island? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 maart 2017 gepost Share 6 maart 2017 gepost Helemaal goed. (Bij mij kwam hij als eerste in de Lankhor zoekterm tevoorschijn). Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 maart 2017 gepost Auteur Share 7 maart 2017 gepost Geen pak Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 maart 2017 gepost Share 8 maart 2017 gepost Oeh, Metroid Fusion? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 maart 2017 gepost Auteur Share 8 maart 2017 gepost 1 hour ago, samba-boy said: Oeh, Metroid Fusion? Warm Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 maart 2017 gepost Share 11 maart 2017 gepost Metroid: Zero Mission? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten