Antiloop 7 december 2016 gestart Share 7 december 2016 gestart ik ben in het bezit van een photoplay dongle (zo'n geel kastje met een simkaart erin) XPO2004 zover ik weet zou dit dan de windows variant moeten zijn helaas heb ik alleen IGO NG2 PRO en Update 2005 dvd's, is er iemand in het bezit van de 2004 versie ? of een image van een 2004 machine dat zou ook al prima zijn @djkoelkast ik las in een draadje dat jij een heel arsenaal aan isos/images had, zou je eens willen kijken of desbetreffende er tussen zit ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2016 gepost Share 7 december 2016 gepost Welkom op Retroforum! De Windowsversies draaien bij mijn weten met USB dongles en niet met simkaartjes, maar ik ken ze ook niet allemaal. De iso's heb ik gewoon van de photoplay FTP gehaald en ik heb een paar cd'tjes ergens (maar vraag me niet waar want ik heb op dit moment andere prio's dan de Photoplay dus heb hem ook al erg lang niet gebruikt). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Antiloop 10 december 2016 gepost Auteur Share 10 december 2016 gepost Ja op de ftp staat geen 2004 versie meer op dit moment, alleen de igo versie of de nieuwere 2008+ versies mijn photoplay draait op IGO NG2 Pro met eenzelfde simkaart dongle, dit is een XP embedded versie in ieder geval heb je de simkaart dongles ooit gezien icm met de dos versies ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2016 gepost Share 12 december 2016 gepost Ik heb nog nooit een simkaartdongle gehad of gezien, alleen die parallel en USB. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 10 januari 2017 gepost Share 10 januari 2017 gepost sim ken ik niet. ben photoplay monteur geweest wat voor systeem heb je dan? 2004 heb ik nog nieuwe van eurogaming die werkt dongel loos Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wopkees 2 april 2017 gepost Share 2 april 2017 gepost Beste T42, Misschien kun je mij helpen met me FotoPlay Spirit 2.1 Gerbuik de orginele pc 6WEV moederbord. Krijg niks aan de praat....Computer start en daarna krijg ik een scherm, Terminal system has to be adapted! heb 3 Dongles 1x op LPT printerpoort zwart met sticker 2005 NL 1x Serial compoort geel met Rev1 FW/Jan 2003 NL 1x Serial compoort geel met Rev3 FW/Feb 2003 NL Heb verschillende versies al geprobeerd, maar helaas. Hoe ga ik het weer aan de praat krijgen? Alvast Bedankt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Antiloop 12 april 2017 gepost Auteur Share 12 april 2017 gepost de simkaart dongle die ik bedoel zijn inderdaad van die Gele seriële kastjes (met een simkaart) erin, zie attached plaatje @T42 het zijn duitse systemen, misschien dat ze daar een ander systeem hanteerde heb je toevallig een kopie van de dvd of image van die 2004 versie? @djkoelkast mijn 2009 (windows) versie draait inderdaad wel met een USB dongle Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 april 2017 gepost Share 13 april 2017 gepost Mijn Spirit 2.1 draait nu 2004, 2007 (dos) en 2006 (windows) op (elk een aparte) SSD. Opstarten van uit naar speelbaar is bij de Windowsversie nu 1 minuut. Bij de DOSversie een seconde of 10-12. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wopkees 14 april 2017 gepost Share 14 april 2017 gepost (aangepast) Bij mij werkt alles gelukkig!! Had er 6 van die photoplays En 2 kasten werken op de IGO 4 2004 En deze werkt onder PT-DOS en start inderdaad supersnel XP is mooier maar 1 nadeel is inderdaad langzaam starten... 15 april 2017 aangepast door wopkees Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 april 2017 gepost Share 15 april 2017 gepost Als dat een link is naar een illegale versie dan uiteraard niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.