Keetie 2 december 2016 gestart Share 2 december 2016 gestart Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2016 gepost Share 2 december 2016 gepost Ik heb er een aantal van, je ziet ze ook nog wel eens bij de kringloopwinkels. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 december 2016 gepost Share 4 december 2016 gepost Lingo heb ik vroeger nog wel regelmatig gespeeld, dat was wel leuk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 december 2016 gepost Share 4 december 2016 gepost Het moet wel een oude poster zijn... E-Plaza is niet meer en Free Record Shop heeft dan wel een doorstart maar is ook niet meer zo actief Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 december 2016 gepost Auteur Share 4 december 2016 gepost De poster is uit een blad van 10 jaar geleden. Ik vond hem wel aardig met zijn interactief. Toen moest ik aan de CDI denken. Dat topic heb ik ook nog eens doorgelezen daarna. En die over de retro spellen was ook wel toepasselijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.