djkoelkast 29 november 2016 gestart Share 29 november 2016 gestart In het Randy_Roes eerbetoontopic kwam naar voren dat we toch wel weer wat nieuwe pools en contests willen. Toen kwam o.a. de dartspool naar voren. Omdat verdere discussie beter in een ander topic kan is dit dat nieuwe topic. --------------- Ik wil het graag doen die bracket, als er dan ook wel wat mensen meedoen. Je hoeft maar 1x een lijst in te vullen en dan is het 2 weken lang spanning en sensatie, hier is de loting, dit zou je voor jezelf al kunnen invullen bijvoorbeeld: Voor de kleine vlakjes helemaal links/rechts zijn dan bonuspunten te verdienen (dat zijn qualifiers en dat is echt gokken) en dan vul je voor de rest alles in, steeds 1 naam wint (logisch) tot er uiteindelijk 1 naam overblijft in het midden, dat zou de nieuwe wereldkampioen van 2017 moeten zijn. Het toernooi loopt van 15 dcember 2016 t/m 2 januari (kerst en oudjaarsdag wordt er niet gespeeld). Het lijkt me mooi als we dan op Randy's geboortedag (4 januari) de winnaar bekend maken. Die krijgt dan een Wolfie-award. Wolfie speelt wel niet mee in dit WK, maar Randy was altijd groot fan van hem. Een klein extra eerbetoon. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 november 2016 gepost Share 29 november 2016 gepost Ik doe zeker mee! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 november 2016 gepost Share 29 november 2016 gepost Ik doe mee, ga morgen even invullen.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 november 2016 gepost Auteur Share 29 november 2016 gepost Ik maak er nog een topic voor enzo, dus invullen kan nu al voor jezelf zeg maar. Ik moet nog even nadenken over de puntentelling enzo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 29 november 2016 gepost Share 29 november 2016 gepost Omstandigheden e.d. maar volgens mij sowieso niet het juiste topic voor promotie en/of discussie hierover Verder wil ik best graag meedoen, omdat ik voorstander en promoter ben van initiatief en interactie en dit verrassend leuk kan worden als je iets invult zonder er verstand van te hebben, maar als er over het algemeen selectief wordt omgegaan met interactie op verschillende projecten moet ik zelf ook nog even kijken of ik tijd heb Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2016 gepost Auteur Share 30 november 2016 gepost Je hebt gelijk, ik heb er een nieuw topic van gemaakt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 november 2016 gepost Share 30 november 2016 gepost Mooi gesplitst. Keertje in het weekend voor gaan zitten. Kunnen we gewoon tot 15 december inzenden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2016 gepost Auteur Share 30 november 2016 gepost Tot en met 14 december maar het liefste wel iets eerder, dan kan ik een excelsheet maken. Let op: dit is het WK 2017. Ik dacht zo: Elke goede winnaar: 1 punt. Dan wil ik ook nog een paar extra punten uitdelen voor: 2 punten: Elke qualifier die je goed hebt 5 punten: Hoeveel 9-darters worden er gegooid? (dit is een unicum, ter voorbereiding: 2010 (1), 2011 (1), 2013 (2), 2014 (2), 2015 (1), 2016 (1)) De niet-genoemde jaren zijn er 0. 5 punten: wie heeft het hoogste gemiddelde (1 naam) Iets in die richting Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 november 2016 gepost Share 30 november 2016 gepost Ik zal deze pool in ieder geval ook opnemen in de lijst met contests/pools onder de naam ID Pool WK Darts 2017. Wellicht is het overzichtelijker om dit topic dezelfde naam te geven en bijvoorbeeld te verplaatsen naar het ondrdeel sport (waar ook de andere wielren en voetbal pools staan). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2016 gepost Auteur Share 30 november 2016 gepost Het is geen ID contest, maar een sportpool, dus geen ID erbij natuurlijk Maar dit topic kan gebruikt worden voor het verder bedenken wat voor contests en pools er nog moeten gaan komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 november 2016 gepost Share 30 november 2016 gepost Dan nog vind ik het topic niet logisch staan in Retrocommunity Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2016 gepost Auteur Share 30 november 2016 gepost Ik wel, want dit is een topic om de community aan te spreken in: hoe gaan we verder? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 december 2016 gepost Share 1 december 2016 gepost Om bijvoorbeeld maar eens iets geks te noemen: zou een Eurovisiesongfestival pool te realiseren zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2016 gepost Auteur Share 1 december 2016 gepost Dat moet zeker kunnen (en ik doe zeker mee) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 december 2016 gepost Share 1 december 2016 gepost De oude pool topics ook weer een beetje doorgelezen was het was echt leuk allemaal. Je hoeft er ook echt geen verstand van te hebben om mee te doen. Of het nou wielrennen is of het WK voetbal. Tuurlijk zijn er wat logische dingen om in te vullen, maar wat vooral nodig is, is een flinke dosis geluk. En hoe meer mensen er meedoen, hoe leuker het is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2016 gepost Auteur Share 1 december 2016 gepost Bij de dartspool zal ik wel wat intel meegeven. En voor invullen van de lijsten ga ik geen excel gebruiken, er is een online ding waar dat heel makkelijk en handig kan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 december 2016 gepost Share 1 december 2016 gepost Een Wie is de Mol pool? Of kijkt niemand dat? Is een beetje een ander soort wedstrijd-element, omdat je dan bijvoorbeeld iedere week opnieuw kunt inzetten op wie je denkt dat de Mol is en de winnaar/ verliezer wordt. Helemaal aan het eind weet je dan pas wie de meeste punten heeft gehaald Moeten deelnemers alleen wel echt wekelijks kunnen kijken en kunnen inzetten, anders heeft het geen zin Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 december 2016 gepost Share 1 december 2016 gepost Ik kijk het zelf niet, dus dat kan het wel lastig maken als je het echt goed moet volgen ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 december 2016 gepost Share 1 december 2016 gepost Het is een suggestie. Maar het kan een goede reden zijn om eens een seizoen te proberen ;). Je zal het vast niet vreselijk vinden. En anders is het net als wanneer je geen voetbal of darts kijkt... met zomaar gokken op bepaalde namen kan je ineens winnen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 december 2016 gepost Share 1 december 2016 gepost Haha, dat kan ook ja. Ik heb in ieder geval de intentie om aan alles mee te gaan doen wat er komen gaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2016 gepost Auteur Share 1 december 2016 gepost Je hoeft het niet te volgen, zolang je er nog in zit kun je 2 namen gokken. Is ook leuk om te doen Ik volg helemaal geen moltopics ofzo (dus ik zit er ook altijd naast) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 december 2016 gepost Share 2 december 2016 gepost 10 hours ago, djkoelkast said: Je hoeft het niet te volgen, zolang je er nog in zit kun je 2 namen gokken. Is ook leuk om te doen Ik volg helemaal geen moltopics ofzo (dus ik zit er ook altijd naast) Hoe bedoel je dit precies? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2016 gepost Auteur Share 2 december 2016 gepost Just now, RM said: Hoe bedoel je dit precies? Je mag bij een molcontest elke week gokken op een mol en een winnaar. Zolang die 2 er nog in zitten ben je een ronde verder. Dus ook zonder Wie is de mol te volgen kun je uit de lijst kandidaten 2 willekeurige namen plukken en zolang die namen nog niet zijn afgevallen kun je door en hoef je niet speciaal te kijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 december 2016 gepost Share 2 december 2016 gepost Aah dus dat bedoel je met 2 namen; winnaar en mol Je kunt het ook uitbreiden door de verliezer te voorspellen elke week Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2016 gepost Auteur Share 2 december 2016 gepost Maar dan wel voor bonuspunten en dat je dan niet afvalt als je het fout hebt, als er met afvallers gewerkt gaat worden. Je zou kunnen zeggen: als jouw mol er uit is val je af (of krijg je nog halve punten, dat kan ook) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 december 2016 gepost Share 2 december 2016 gepost Dan zou je een nieuwe mol moeten kiezen. Je kunt ook werken met een punten systeem dat je punten kunt verdienen per aflevering. Bijvoorbeeld als je de mol in aflevering 1 al goed hebt 10 punten, vanaf aflevering 2 krijg je 9 punten, enz. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 december 2016 gepost Share 2 december 2016 gepost MarsM en ik hebben inmiddels onze ideeen bij elkaar gelegd voor een Wie is de Mol 2017 pool en we hebben daarbij een leuk concept liggen. Eentje waarbij iedereen kans maakt, zowel een trouwe kijker als iemand die het nooit eerder heeft gezien. Mits er voldoende animo voor is (het is natuurlijk het spannendst als er veel users meedoen) ga ik er tijd insteken om het concept uit te werken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 december 2016 gepost Share 2 december 2016 gepost (aangepast) Ben wel benieuwd wat het precies gaat worden dan. Zou ook wel graag willen weten welke mensen er allemaal mee zouden willen doen aan toekomstige contests en pools. Met een handjevol kom je er niet. 2 december 2016 aangepast door Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2016 gepost Auteur Share 2 december 2016 gepost Het is zo, met 2 of 3 deelnemers is het wat lastiger. Dus meer users naar het forum trekken en de mensen die er zijn laten meedoen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 december 2016 gepost Share 3 december 2016 gepost Is er al een invulschema voor de darts pool? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2016 gepost Auteur Share 4 december 2016 gepost Dat is zo goed als af, ik zal zsm het topic gaan maken en ik moet nog wat administratieve dingen regelen op het forum Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 april 2018 gepost Share 18 april 2018 gepost (aangepast) Zou leuk zijn als er weer eens één komt... de laatste is heel lang geleden? Hoe denkt de rest hierover / wie zou eens willen organiseren? 19 april 2018 aangepast door MarsM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2018 gepost Auteur Share 19 april 2018 gepost 5 uur geleden, MarsM zei: Zou leuk zijn als er weer eens één komt... de laatste is heel lang geleden? Hoe denkt de rest hierover / wie zou eens willen organiseren? We doen toch altijd darts? Maar wel einde van het jaar, bij het WK. Of refereer je naar iets anders? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 april 2018 gepost Share 19 april 2018 gepost 2 hours ago, djkoelkast said: We doen toch altijd darts? Maar wel einde van het jaar, bij het WK. Of refereer je naar iets anders? Ik denk dat hij refereert naar contests (niet naar pools). Dat ligt inderdaad al een tijdje stil. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 april 2018 gepost Share 19 april 2018 gepost Precies die raad de liedjes, raad de plaatjes e.d. Die waren zo op z'n tijd wel aardig Met pools komen we inderdaad niks tekort! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 april 2018 gepost Share 19 april 2018 gepost Vóór! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 21 april 2018 gepost Share 21 april 2018 gepost Op 19-4-2018 at 07:27, Keetie zei: Vóór! Zou jij er eens één willen ‘organiseren’? ... jij bent zó creatief altijd? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 april 2018 gepost Share 21 april 2018 gepost En jij dan? Ik heb op het ogenblik niet zo veel inspiratie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost Ben op dit moment nummers aan het verzamelen voor een @random muziek contest.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost 37 minutes ago, Ross said: Ben op dit moment nummers aan het verzamelen voor een @random muziek contest.... Gaaf! Ik ben benieuwd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost 1 minute ago, RM said: Gaaf! Ik ben benieuwd Dat houdt in gewoon een random selectie van mijn spotify playlist + aanbevelingen. Helaas voor @djkoelkast komen er wel gitaren in voor.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost Ik heb de berichten even in dit topic geplaatst, zodat we 1 centraal topic houden. Dan kan het eerdere topic (voorstellen ID Contests) gesloten worden en naar het archief Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost Verhip, als je toch even niets te doen hebt (lang leve storingsdienst en nergens heenkunnen), dan heb je zo een contest klaar....nu nog even afwerken en dan gaat hij er denk ik op....mits er geen andere bezwaren zijn.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost 16 minutes ago, Ross said: Verhip, als je toch even niets te doen hebt (lang leve storingsdienst en nergens heenkunnen), dan heb je zo een contest klaar....nu nog even afwerken en dan gaat hij er denk ik op....mits er geen andere bezwaren zijn.... Nee hoor, zeker niet! Ik vind het juist leuk om ook eens weer een keertje mee te doen met een contest Normaal gesproken organiseer ik ze alleen maar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost (aangepast) Op 21-4-2018 at 08:28, Keetie zei: En jij dan? Ik heb op het ogenblik niet zo veel inspiratie. @Keetie Ik had een ideetje Als de contest van Ross is afgelopen ga ik ‘m inzetten (nieuw / nog niet eerder toegepast concept... nog even een verrassing) @Ross klopt wel wat je zegt... even een momentje tijd nemen en je klust het zo in elkaar! 5 mei 2018 aangepast door MarsM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost 6 hours ago, MarsM said: @Keetie Ik had een ideetje Als de contest van Ross is afgelopen ga ik ‘m inzetten (nieuw / nog niet eerder toegepast concept... nog even een verrassing) Dan ben ik ook wel zeer benieuwd . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost (aangepast) 2 uur geleden, RM zei: Dan ben ik ook wel zeer benieuwd . Nja, 'nieuw' is in ieder geval dat ik er nog nooit één heb opgezet . En volgens mij is dit ideetje nog niet eerder voorbij gekomen (al ken ik ook weer niet het hele contests archief uit m'n hoofd ). Geduld is een schone zaak 5 mei 2018 aangepast door MarsM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost 2 hours ago, MarsM said: Nja, 'nieuw' is in ieder geval dat ik er nog nooit één heb opgezet . En volgens mij is dit ideetje nog niet eerder voorbij gekomen (al ken ik ook weer niet het hele contests archief uit m'n hoofd ). Geduld is een schone zaak De gehele lijst is hier terug te vinden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost 12 hours ago, MarsM said: @Keetie Ik had een ideetje Als de contest van Ross is afgelopen ga ik ‘m inzetten (nieuw / nog niet eerder toegepast concept... nog even een verrassing) Heeft mijn 'hint' er mee te maken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost Ik zet ‘m wel z.s.m. klaar, dan mag de Moderator bepalen wanneer hij live gaat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.