Brammeke 27 november 2016 gestart Share 27 november 2016 gestart Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar Samson & Gert afleveringen uit seizoen 3 (1992-1993), met of zonder tekenfilmpjes. Zolang de kwaliteit goed is, zijn de afleveringen welkom. Hierbij een lijstje met afleveringen die ik nog zoek: Het cijferslot De rust De fuif De reuzemuis Honolulu Oog om oog Speelgoedtelefoons Octaaf op TV Het trapladdertje Het waterfototoestel Een beer in huis Het verkeerslicht De wondercomputer De rommelmarkt Babysit voor Miranda Het parelsnoer De geit De radio De wasserij De knoop in een zakdoek Het paard De verjaardag Het ballenbad De tenniskampioenen Octaaf detective Het hondehok De olifant Warenhuis Gert Octaaf vermist Het kerstmenu Het kerstcadeau voor Marlène De mechanische stier Hotel Samson Op de boerderij Jaaroverzicht (3) (Compilatieuitzending) Mister Snor De dirigent De luchtballon Octaaf ballerina Alberto terug naar school Het ijsbad Kegelen De weesaap Sterke Joe Een kwis in het dorp Wie de ring past Een vaas voor Claudine De basketsters De tovermuts Na het feest Schat aan zee Jacky Buffalo De telefooncel Stefanie van boer Teun Octaaf dierenarts Klein duimpje De dierentuin De stilte De schuifdeur Het paasverhaal De fotoplank Octaaf zakkenroller Het speelhol Het afwasbedrijf Trouwen Goud op zolder Verkleedbal De enquête Ik wil er best wat voor geven, dus over de prijs komen we het wel eens Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 november 2016 gepost Share 27 november 2016 gepost Veel succes Link naar bericht Delen op andere sites
ruben02 6 december 2022 gepost Share 6 december 2022 gepost Verzamel en zoek je nog steeds de afelveringen? Misschien kunnen we elkaar helpen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2022 gepost Share 6 december 2022 gepost Dit topic gaat dicht. Dit is geen ruilplek voor afleveringen van wat dan ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten