damnsharp 13 november 2016 gestart Share 13 november 2016 gestart (aangepast) Heeft iemand de serie Whiz Kids uit 1983/1984? Was in mijn jeugd een favoriete serie en zou die graag nog eens willen bekijken. Ik probeer hem via torrent binnen te halen maar weet niet of het lukt. Thanks! 13 november 2016 aangepast door damnsharp Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 november 2016 gepost Share 14 november 2016 gepost Via torrent zou altijd moeten lukken. En youtube? Mijn man heeft in de nieuwsgroepen gezocht en daar vond hij deze strip: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 15 november 2016 gepost Auteur Share 15 november 2016 gepost (aangepast) Gelukt via torrent! :-) Kwaliteit niet best maar te doen. @Keetie strip ziet er leuk uit, kan je een persoonlijk bericht erover sturen of plaatsen op dit forum? Thanks! 15 november 2016 aangepast door damnsharp Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 november 2016 gepost Share 15 november 2016 gepost De versie die ik heb is een cbr bestand van zo'n 7 Mb. Te lezen met een of ander Japans programma (hoef je zelf de blz. niet om te slaan). Hij kan ook geopend worden met winrar en dan krijg je allemaal jpg's. Maar hij staat ook in diverse formaten, oa PDF, op Archive.org. En er bestaan meer in deze Whiz Kids serie. Ook op Youtube aanwezig. Ja, ik heb dus even gegoogled. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 23 december 2016 gepost Auteur Share 23 december 2016 gepost @Keetie leuk hoor, via archive.org gevonden. Dank je. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.