Frey 30 oktober 2016 gestart Share 30 oktober 2016 gestart (aangepast) Het langverwachte vervolg van mijn Random Music Contest. Simpel concept weer: ik zoek van 25 nummers de artiest en de titel. In totaal zijn er dus 25 x 2 = 50 punten te verdienen. Ik heb totaal niet gelet op welke nummers er de laatste tijd in contests voorbij gekomen zijn, dus mogelijk zit er iets bekends tussen. Het is een simpele selectie van nummers waar ik zelf graag naar luister. Zit verder dus geen verbindend genre of wat dan ook in. De contest loopt tot en met maandag 21 november en hints volgen indien nodig, maar alleen voor nog niet geraden nummers. Download: Random Music Contest 2.zip Te winnen awards: Eerste plaats: Tweede plaats: Veel plezier en succes. 11 november 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2016 gepost Share 7 november 2016 gepost Nieuwe contest, doet allen mee! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 november 2016 gepost Share 7 november 2016 gepost Over toeval gesproken; Het eerste deel werd geopend op 07-11-2010. Dit deel wordt dus exact 6 jaar later geopend, op de dag af Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 november 2016 gepost Auteur Share 7 november 2016 gepost Dat is inderdaad wel heel erg toevallig ja. En toch echt geen opzet. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 november 2016 gepost Auteur Share 9 november 2016 gepost Inmiddels twee deelnemers! Zoals gewoonlijk zal bij drie een eerste tussenstand volgen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 november 2016 gepost Auteur Share 11 november 2016 gepost Awards toegevoegd. Nu nog meer deelnemers. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 november 2016 gepost Auteur Share 12 november 2016 gepost (aangepast) We hebben een eerste tussenstand: 1. djkoelkast 2. RM 3. TMP Inmiddels zijn 18 van de 25 nummers geraden. 12 november 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 november 2016 gepost Share 12 november 2016 gepost Doet mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 november 2016 gepost Auteur Share 12 november 2016 gepost Super Je sluit netjes aan. 1. djkoelkast 2. RM 3. TMP 4. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 november 2016 gepost Auteur Share 13 november 2016 gepost (aangepast) Op het moment zijn 6 nummers nog niet geraden. Hier volgt een plaatje met hints. Ze staan echter niet op volgorde. 13 november 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 november 2016 gepost Auteur Share 13 november 2016 gepost RM neemt de koppositie over: 1. RM 2. djkoelkast 3. TMP 4. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 november 2016 gepost Auteur Share 15 november 2016 gepost Ondertussen zijn nog maar 4 nummers niet geraden. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 november 2016 gepost Share 15 november 2016 gepost ...Die eerste, deed je het erom dat die op repeat echt één rond geheel werd? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 november 2016 gepost Auteur Share 16 november 2016 gepost Puur toeval. Nog maar 3 niet geraden nummers. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 november 2016 gepost Auteur Share 17 november 2016 gepost En daar komt samba-boy meteen binnen op plek 1! 1. samba-boy 2. RM 3. djkoelkast 4. TMP 5. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 november 2016 gepost Auteur Share 17 november 2016 gepost Nog een paar inzendingen gehad, maar de stand blijft ongewijzigd. Elk nummer is inmiddels minstens 1 keer geraden. Dat betekent dat er geen hints meer komen. Jullie hebben tot maandag 22:00 uur om in te zenden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 november 2016 gepost Auteur Share 18 november 2016 gepost Logitech komt binnen op een 5e plaats. 1. samba-boy 2. RM 3. djkoelkast 4. TMP 5. Logitech 6. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 november 2016 gepost Auteur Share 20 november 2016 gepost Nog iets meer dan een dag de tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 november 2016 gepost Auteur Share 21 november 2016 gepost De eindstand: 1. samba-boy (50 punten!!) 2. RM (48 punten!) 3. djkoelkast (31 punten) 4. TMP (24 punten) 5. Logitech (22 punten) 6. Ross (17 punten) En dan hier de antwoorden: 01. Clean Bandit ft. Jess Glynne - Rather Be 02. Danny Vera - Find Me 03. Eurythmics - Here Comes the Rain Again 04. Nik Kershaw - The Riddle 05. Modern Talking - You Can Win If You Want 06. Falco - Kissing in The Kremlin 07. Simone Kleinsma & Paul de Leeuw - Zonder Jou 08. Black - Wonderful Life 09. Roy Black & Anita - Schön ist es auf der Welt zu sein 10. Dotan - Home 11. Queen - Radio Ga Ga 12. Enya - Only Time 13. The Animals - Don't Let Me Be Misunderstood 14. 2 Unlimited - Jump For Joy 15. Frank Boeijen Groep - Zwart Wit 16. Evanescence - Missing 17. Robert Miles - Children 18. Ramses Shaffy - Laat Me 19. Madonna - Frozen 20. Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2 U 21. Phil Collins - Another Day in Paradise 22. Rob de Nijs - Banger Hart 23. Robbie Williams - Feel 24. Mecano - Hijo de la Luna 25. Loïs Lane - Amsterdamned Hints: Danny Vera - Find Me Foto van Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp verwees naar Voetbal Inside (VI), waar Danny Vera al jaren vast aanwezig is met zijn band. Roy Black & Anita - Schön ist es auf der Welt zu sein De Duitse vlag natuurlijk en de bij en het stekelvarken verwezen naar het stukje: "sagt die Biene zu dem Stachelschwein". The Animals - Don't Let Me Be Misunderstood De grote groep dieren verwees uiteraard naar The Animals. Evanescence - Missing De Vermissingsposter verwees naar de titel van het nummer: "Missing". Ramses Shaffy - Laat Me Plaatje van Professor Ramses uit Alfred J. Kwak verwees naar naamgenoot Ramses Shaffy, Loïs Lane - Amsterdamned De foto van Dick Maas, regisseur van de film Amsterdamned. Echt geweldig gedaan @samba-boy en @RM. Jullie awards: samba-boy: RM: Bedankt voor de deelname allemaal. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 november 2016 gepost Share 21 november 2016 gepost Aah... Eurythmics! Die had ik ook moeten kunnen vinden, maar ik ben er gewoon niet op gekomen..! Knap gedaan samba-boy; Gefeliciteerd met je overwinning! Frey, ik vond het een leuke contest. Het heeft me heel wat uurtjes zoekwerk gekost en een hoop plezier opgeleverd . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 november 2016 gepost Share 22 november 2016 gepost Ik had er nog 2 punten bij kunnen scoren, maar de rest had ik niet gevonden. Toffe contest! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 november 2016 gepost Share 22 november 2016 gepost Leuke contest! Ik was ook niet heel veel hoger uitgekomen, al staan er wel nog bekende nummers bij die ik niet geraden heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten