Brammeke 29 oktober 2016 gestart Share 29 oktober 2016 gestart (aangepast) Te ruil aangeboden, een unieke special van de club van Sinterklaas, uitgezonden op FoxKids in 2000. In deze special komt Wegwijspiet vast te zitten in zijn luie stoel, word de liefdeskwestie tussen de Stafpiet en de Computerpiet behandeld, en gebeurt er nog veel meer! Door verschillende omstandigheden, alleen te ruil tegen andere TV opnames rondom Sinterklaas. Ik hoor wel hoe of wat, als er geïnteresseerden zijn. 29 oktober 2016 aangepast door Brammeke Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 oktober 2016 gepost Share 29 oktober 2016 gepost Ik heb 'm al, maar dank je voor het aanbod. Link naar bericht Delen op andere sites
Brammeke 29 oktober 2016 gepost Auteur Share 29 oktober 2016 gepost 58 minutes ago, samba-boy said: Ik heb 'm al, maar dank je voor het aanbod. Is jouw kwaliteit veel beter dan de mijne, want ik heb em ooit wel met enkele geruild uit vertrouwen, en zou het dus zonde vinden als iedereen hem zomaar heeft, zonder dat ik het weet... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 oktober 2016 gepost Share 31 oktober 2016 gepost (aangepast) Dan moet je weten met wie je ruilt. Vaak genoeg gezegd tegen je, maar als je zelf zo koppig bent om overal je opnamen te droppen en enerzijds met iedereen wil ruilen en dan ook blijft ruilen met mensen die je niet kunt vertrouwen... Tja? 31 oktober 2016 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Brammeke 31 oktober 2016 gepost Auteur Share 31 oktober 2016 gepost Het meeste ruilwerk met zulke gasten had ik al gedaan voordat jij me daarover waarschuwde, sindsdien let ik al 100X beter op, dus het klopt niet helemaal Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 oktober 2016 gepost Share 31 oktober 2016 gepost Het enige punt wat ik maken wilde is dat ik 'm al heb, meer ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten