Wer-Al_Zwowe 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost 1. Hoe lang ben je al fan? A Vanaf heel jong al! (onder 6 jaar fan geworden) 2. Heb je de B&A tentoonstelling in Dieren gezien? A Ja, op 1 juli tijdens de opening en daarna nog een of meerdere keren 3. Hoe vaak ben je op het forum actief? B Elke dag kijk ik op het forum 4. Heb je de B&A avonturen (Plaaggeest t/m Amerika) - alle delen - op VHS of DVD of gedeeltelijk VHS en gedeeltelijk DVD? A Ja, sommige ook dubbel (op DVD en VHS) 5. Kijk je vaak B&A op TV? A Ja, elke dag (indien uitgezonden) 6. Als er weer een meeting komt, ga je dan? A Zeker weten 7. Hoe berg je je verzameling op? B Op een plankje Puntentelling Vraag 1 A = 3 punten Vraag 2 A = 4 punten Vraag 3 B = 3 punten Vraag 4 A = 3 punten Vraag 5 A = 3 punten Vraag 6 A = 2 punten Vraag 7 B = 2 punten Totaal = 20 punten. Ik ben dus geniaal. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost 1. A 2. B 3. B 4. A 5. A ( dankzij de verduidelijking van Lukas ) 6. A, tenzij ik al iets gepland heb die dag 7. B Ik heb dus 19 punten, en daardoor Geniaal PS : Bedankt voor de veruidelijking Lukas Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 4 oktober 2004 gepost Auteur Share 4 oktober 2004 gepost 1. A2. B 3. B 4. A 5. D, maar dit is oneerlijk, want in België is B&A niet meer op tv 6. A, tenzij ik al iets gepland heb die dag 7. B Als ik me niet misteld heb 16 punten, dus bijna Geniaal Wijziging -> Als je de Nederlandse TV kan ontvangen, geld de puntentelling als normaal -> Als je NIET de Nederlandse TV kan ontvangen, dan moet je tellen wat je zou doen als je WEL de NL TV had . Kijk, als je een belangrijk diner hebt of iets dergelijks kun je niet makkelijk afzeggen, maar als je het kan verzetten dan kun je wel komen natuurlijk . Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost 1)A 2)B 3)C 4)B 5)A 6)C Punten 13=Al een redelijke B & A fan! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 4 oktober 2004 gepost Auteur Share 4 oktober 2004 gepost Volgens mij klopt deze test aardig. Zo hebben de mensen die hier al een tijdje zitten (meer als 200-250 berichten) een behoorlijk hogere score, als de newbies of beginnende B&A fans. Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten