damnsharp 6 oktober 2016 gestart Share 6 oktober 2016 gestart Goedemiddag, Ik zag deze Copal 705L wekkerradio (70ties) te koop bij kringloop. Als ik de wekkerfunctie instel en de tijd doordraai naar de wekkertijd hoor ik alleen klik. Ook beschadiging bovenop bij sluimerknop. En de seconden maken nogal wat geluid. Is de wekkerfunctie en het geluid maken van de seconden misschien te verhelpen? Kortom wie kent deze? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2016 gepost Share 6 oktober 2016 gepost Of je hem weet te repareren of niet; wat een ontzettend gave wekker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 oktober 2016 gepost Share 6 oktober 2016 gepost Zo te zien heeft die wekker je € 2,50 gekost, dus als hij loopt zal ik daar zeker van genieten en dan zou ik dat geluid voor lief nemen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 oktober 2016 gepost Share 6 oktober 2016 gepost Heb je de wekkerfunctie zelf wel ingeschakeld? Die klik krijg ik ook als ik mijn wekker instel zonder geluid. Bij mij zit er een of ander knopje aan de achterkant, die ik naar buiten moet trekken als ik hem instel en naar binnen moet drukken om de wekfunctie weer uit te zetten. De gewone uitzetknop (wat jij de sluimerknop noemt - die 3x afloopt bij mij) zit bovenop. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 6 oktober 2016 gepost Auteur Share 6 oktober 2016 gepost Ja klopt vind hem ook gaaf op die beschading na dan. Hey goede zeg @Keetie! Ik ga dat checken... wist dat niet. Dank jullie wel maar weer voor de reacties, top! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.