djkoelkast 11 oktober 2023 gepost Share 11 oktober 2023 gepost Welkom op Retroforum, indrukwekkende lijst met hobby's! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 oktober 2023 gepost Share 11 oktober 2023 gepost Uit Zweeeeeden Kun je wat vertellen over je tijd als (nu retired) hacker? En sowieso nieuwsgierig naar je werk als sci-fi author. Welkom! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gmc 14 oktober 2023 gepost Share 14 oktober 2023 gepost On 10/11/2023 at 5:33 PM, samba-boy said: Uit Zweeeeeden Kun je wat vertellen over je tijd als (nu retired) hacker? En sowieso nieuwsgierig naar je werk als sci-fi author. Welkom! Dankje Anderhalf jaar geleden naar Zweden geemigreerd inderdaad, maar geboren en getogen in Nederland. Ik was een tijd geleden vrij actief betrokken bij de hacker community in Nederland. Heb o.a. een aantal hackercamps georganiseerd (HAR2009 en OHM2013) en de hackerspace in Den Haag (Revspace) opgezet. Het begrip hacker kan op vele manieren uitgelegd worden, maar de originele betekenis is dat het iemand is die creatief is met technologie en buiten de gebaande paden gaat. Omzeilen van beveiliging is daar een voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld creatief met electronica zijn. Zelf heb ik vooral veel aan de defensieve kant gezeten, zo heb ik een tijd bij Fox-IT gewerkt alwaar ik mee werkte aan apparatuur om digitale staatsgeheimen te beschermen. Sci-fi ben ik een paar jaar geleden (pandemie, je weet wel) weer gaan oppakken, na decennia niet echt geschreven te hebben. Inmiddels twee boeken gepubliceerd en druk bezig met het derde boek. Voor de liefhebber: https://www.koenmartens.nl/ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gmc 14 oktober 2023 gepost Share 14 oktober 2023 gepost On 10/11/2023 at 9:33 AM, djkoelkast said: Welkom op Retroforum, indrukwekkende lijst met hobby's! Dankje Ja, hobbies. Veel te veel. Dat flipperen, ik zou er niet aan beginnen. Je sjouwt je een breuk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
tnk2 15 januari gepost Share 15 januari gepost Naam: Erik Geboortedatum: 27-02-1979 Woonplaats: bergen Hobby's: gamen, Thai boxen, films en series, lezen Hier gekomen via: ik herrinerde mij de 'splitsing' op Amiga scene. nl nog Mocht je verder nog iets kwijt willen, dan mag dat uiteraard ook! Kom nu ff mijn mist fpga 1.3 te koop aanbieden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.