Leander 4 augustus 2016 gestart Share 4 augustus 2016 gestart (aangepast) Goedenavond. Ik heb vandaag me nintendo nes en games binnen gekregen. Lekker retro gamen. Hierbij wat fotos. Ik heb vandaag ook al via mp supermario 3 gekocht compleet,die fotos volgen nog. Ik ga complete games verzamelen. Hopen dat het geen verslaving wordt:) 4 augustus 2016 aangepast door Leander Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2016 gepost Share 4 augustus 2016 gepost Normaal verbeter ik niet zo snel op fora maar "me nintendo" als topictitel ging me echt even te ver, sorry Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 augustus 2016 gepost Share 4 augustus 2016 gepost Zo te zien in een hele nette staat! Hopelijk heb je er veel plezier van! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Leander 4 augustus 2016 gepost Auteur Share 4 augustus 2016 gepost (aangepast) Hij is zeker in zeer nette staat,mag ook wel voor 80 euries 4 augustus 2016 aangepast door Leander Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 augustus 2016 gepost Share 5 augustus 2016 gepost Gezien de doos in vrij nette staat en de NES zelf die nog niet is verkleurd is dat een vrij net bedrag incl. die games. Hoewel je altijd voor minder wil natuurlijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Leander 5 augustus 2016 gepost Auteur Share 5 augustus 2016 gepost de console is in perfecte staat,dat was alleen de console,maar als ik zie wat ze op internet vragen voor vergelijkbare consoles, die zijn vanaf 199 euro. dan ben ik niet zo duur uit vind ik. maar alles kan goedkoper.dan heb je wel mindere kwaiteit. als het in goede staat is dan heb ik er best wat voor over,maar het moet niet te gek worden natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 augustus 2016 gepost Share 6 augustus 2016 gepost Het is geen chatbox, kom op. Nu ben ik wel hier bekend als de zeikerd pur sang (hartelijk welkom nog, dat uiteraard als eerste), maar een beetje meer moeite in berichten steken kan toch geen kwaad? Spatie na een punt, spatie na een komma. Mijn taalbotje huilt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 augustus 2016 gepost Share 6 augustus 2016 gepost Maar 'vind ik' schrijft hij goed. Wat die spaties betreft, heb je natuurlijk wel gelijk, maar dan moet je de NOS Teletekst niet gaan lezen, dan blijft je taalbotje aan het huilen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 augustus 2016 gepost Share 6 augustus 2016 gepost Maar 'vind ik' schrijft hij goed. Wat die spaties betreft, heb je natuurlijk wel gelijk, maar dan moet je de NOS Teletekst niet gaan lezen, dan blijft je taalbotje aan het huilen. Dat is meer onderdeel van de opmaak, dat is wel iets heel anders Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 augustus 2016 gepost Share 6 augustus 2016 gepost Voordat ze deze opmaak hadden, stonden er wel degelijk spaties achter de punt en de komma, dacht ik zo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 augustus 2016 gepost Share 6 augustus 2016 gepost Voordat ze deze opmaak hadden, stonden er wel degelijk spaties achter de punt en de komma, dacht ik zo. Die horen daar dan ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.