Hinse 4 juli 2017 gepost Share 4 juli 2017 gepost 1 uur geleden, djkoelkast zei: Ik hou me aanbevolen, gezien er een niet eerder gereleased spel op staat heeft het mijn interesse. Ik heb al vraag uitstaan over de status van die bestelling bij Intertoys. Product kon je door een bug bestellen, maar hij is niet geannuleerd. Hopelijk reageren ze morgen. Ik houd je op de hoogte! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juli 2017 gepost Share 4 juli 2017 gepost 4 minuten geleden, Hinse zei: Ik heb al vraag uitstaan over de status van die bestelling bij Intertoys. Product kon je door een bug bestellen, maar hij is niet geannuleerd. Hopelijk reageren ze morgen. Ik houd je op de hoogte! Merci Ik kon alleen een 'mail indien beschikbaar' krijgen en verder nog nergens kunnen vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost Fijn dat Wehkamp alsnog uitlevert en dat je een bevestiging hebt Maar seriously; " We hadden per ongeluk de SNES mini op onze website gezet. . En dan ook nog dat het heeft ons heel veel telefoontjes gekost blabla (als in 'kijk ons dat even goed geregeld hebben' ). Cut the crap; niks komt per ongeluk ergens op te staan en dit is gewoon een hele dikke naald-oog waar doorheen is gekropen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost 10 uren geleden, djkoelkast zei: Ik hou me aanbevolen, gezien er een niet eerder gereleased spel op staat heeft het mijn interesse. Maar de doos blijft toch dicht....? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost 1 uur geleden, MarsM zei: Maar de doos blijft toch dicht....? Waarschijnlijk wel, maar het bezitten van dat spel is al tof genoeg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost 2 hours ago, djkoelkast said: Waarschijnlijk wel, maar het bezitten van dat spel is al tof genoeg Of je moet er 2 hebben, dan kun je er wel eentje openen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost 1 uur terug, RM zei: Of je moet er 2 hebben, dan kun je er wel eentje openen Ja, maar daar vind ik ze een beetje te duur voor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost 3 minuten geleden, djkoelkast zei: Ja, maar daar vind ik ze een beetje te duur voor Ik ga hem wel openen en gebruiken Ik denk zelfs dat ik hem op kantoor ga zetten voor de DoMiBo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost Cooblue heeft ook een leuk mailtje gestuurd: Quote Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: SNES. Op volgorde van inschrijving hebben we geïnteresseerde gamers op de hoogte gebracht. Helaas zat jij hier niet bij en moeten we je teleurstellen. We hebben een beperkte toezegging gehad vanuit Nintendo, maar deze voorraad is in hoog tempo gereserveerd. Hierdoor kun je geen pre-order plaatsen. Op dit moment weten we nog niet of we meer consoles binnen krijgen. Houd rond 29 september de website in de gaten. We hopen dat we je op deze manier voldoende geïnformeerd hebben. Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet: • Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken. • Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes. • Je hoeft geen eindbaas te verslaan. • Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed. Dat laatste Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 juli 2017 gepost Share 5 juli 2017 gepost Maar dat vind ik dan toch weer een geweldige alinea... . Als ze het toch niet mooier kunnen maken... en dan blijf je het toch in realistisch perspectief zien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juli 2017 gepost Share 17 juli 2017 gepost Als aanvulling op de NES Mini en SNES Mini in dit Retro Mini verzameltopic: http://mailchi.mp/fe72ea5be6f5/first-look-ataribox-design?e=a93e75dbcb Nog weinig tot niets bekend over wat je er mee kunt en wat er op komt te staan. Op zich wel een aardig design en ook interessant het aantal poorten dat erop zit: Ik tel 4x USB, 1x HDMI en 1x Ethernet/LAN. Vooral dat laatste lijkt me nog het interessantst. Ik verwacht er niet veel van, maar toch ga ik het even in de gaten houden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 september 2017 gepost Share 4 september 2017 gepost En in aanvulling op mijn vorige bericht: er komt ook een nieuwe oficiële Atari 2600 handheld met een houten achterkant http://www.insidegamer.nl/nieuws/129405/atari-retro-handheld-en-plug-and-play-joystick-aangekondigd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 8 september 2017 gepost Share 8 september 2017 gepost @Mappy bedankt voor linkje, super gaaf die Atari handheld, wil ik! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2017 gepost Share 8 september 2017 gepost 8 minuten geleden, damnsharp zei: @Mappy bedankt voor linkje, super gaaf die Atari handheld, wil ik! Mappy is de forumrang, de username (in dit geval Hinse) staat in de blauwe balk Jouw forumrang is nu Breakout bijvoorbeeld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 september 2017 gepost Share 12 september 2017 gepost 2 updates van Nintendo: Er lijkt dus genoeg stock te komen van de SNES mini (maar of dit daadwerkelijk zo is moet je altijd maar afwachten) en de NES mini komt volgend jaar terug. Ik ga dan een nieuwe poging daarvoor wagen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2017 gepost Share 12 september 2017 gepost Mooi, dan is dat straks allemaal geen drol meer waard, net zoals de Amiibo, want die liggen nu al in de winkels voor 9-10 euro nieuw. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 15 september 2017 gepost Share 15 september 2017 gepost On 8-9-2017 at 11:36 AM, djkoelkast said: Mappy is de forumrang, de username (in dit geval Hinse) staat in de blauwe balk Jouw forumrang is nu Breakout bijvoorbeeld Ha ha, inderdaad, bedankt @djkoelkast. Was te snel met reageren en niet goed gekeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 15 september 2017 gepost Share 15 september 2017 gepost On 12-9-2017 at 12:54 PM, djkoelkast said: Mooi, dan is dat straks allemaal geen drol meer waard, net zoals de Amiibo, want die liggen nu al in de winkels voor 9-10 euro nieuw. @djkoelkast waarom denk je dat? Worden het geen collector items of zijn er daarvoor teveel geproduceerd? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2017 gepost Share 15 september 2017 gepost 2 minuten geleden, damnsharp zei: @djkoelkast waarom denk je dat? Worden het geen collector items of zijn er daarvoor teveel geproduceerd? Na zo'n 2e run zijn er gewoon genoeg voor iedereen. Dan kunnen ze gelukkig ook niet meer voor woekerprijzen worden aangeboden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 15 september 2017 gepost Share 15 september 2017 gepost Bij de volgende site kan je de Atari retro handheld in pre order zetten, ik heb geen ervaring met de site: http://www.funstockretro.co.uk/atari-retro-handheld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 september 2017 gepost Share 15 september 2017 gepost 1 uur geleden, damnsharp zei: Bij de volgende site kan je de Atari retro handheld in pre order zetten, ik heb geen ervaring met de site: http://www.funstockretro.co.uk/atari-retro-handheld Ik ken de website wel (zij maken ook veel reclame in Retro Gamer magazine), maar volgens mij zijn de verzendkosten naar NL vrij hoog. Dus ik wacht eerst even af wat ie in Nederland gaat kosten. En of ik hem sowieso wel aanschaf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 september 2017 gepost Share 29 september 2017 gepost Als het goed is ontvang ik vandaag 2 pakketjes Alleen Wehkamp is weer zo slim om geen verzendmailtje de deur uit te doen, en de bezorgen straks al tussen 11 en 15 uur en niet bij de buren. Die loop ik dus alvast mis vandaag. Hopelijk komt die van Intertoys aan wanneer ik thuis ben. Ben echt benieuwd naar het apparaatje! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 september 2017 gepost Auteur Share 29 september 2017 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 september 2017 gepost Share 29 september 2017 gepost Wel dichtlaten deze keer hè Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 oktober 2017 gepost Share 6 oktober 2017 gepost Ik heb hem inmiddels ook in huis en lekker uitgekapt als onderdeel van de woonkamer setup Wel met extra lange USB- en HDMI-kabel want de controllerkabels blijven vrij kort. Dus het apparaatje zelf staat op de salontafel. Het is wel een erg cute dingetje hoor, precies een SNES in mini-editie, erg mooi afgewerkt! Ook het menu met de verschillende beeldscherminstellingen (CRT/ 1:1 / 4:3) en achtergrondmogelijkheden om 16:9 leuk te vullen zijn prima. Top is tevens de save state mogelijkheden via de Reset-knop, heel netjes in elkaar gezet! De games zelf waren natuurlijk al bekend, in praktijk zijn het echt een leuke set games. Alleen de 'snelle' multiplayerspellen zijn qua spoeling dun, eigenlijk alleen Super Streetfigther II Turbo, Super Contra en Super Mario Kart kun je tegelijkertijd even snel spelen. Dat had wel wat beter gemogen met meer beat-em-ups. Verder was de verzending via Wehkamp een dra-ma! Alles was op tijd verstuurd en kwam op de juiste dag aan, maar als je ziet hoe Wehkamp het pakketje heeft verpakt springen de tranen spontaan in je ogen! Gewoon letterlijk verstuurd in de kale Nintendo-verpakking, dus alle randen waren lekker beschadigd en er zat een grote sticker opgeplakt. Echt schandalig. Intertoys had het wel goed gedaan. De Wehkamp-aankoop was aanvankelijk voor djkoelkast bedoeld maar die heeft terecht bedankt voor de eer. Inmiddels dit exemplaar gesleten aan de achterbuurman. Wehkamp: Intertoys: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2017 gepost Share 6 oktober 2017 gepost Om te huilen die Wehkamp'verpakking' Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 oktober 2017 gepost Share 10 oktober 2017 gepost Wauw, Wehkamp doet daar echt iets debiels. Maar dan ook echt. Je verstuurt een dvd-box toch ook niet met een sticker erop en gaan? Het is verdomme geen vakantiekaart Een mooi dingetje en ik hoor er talloze goede dingen over, maar ik twijfel nog steeds er eentje te halen. Misschien binnenkort eens eerst beginnen aan de NES mini (bekentenis: ik heb nooit zelf een NES gehad). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 oktober 2017 gepost Share 10 oktober 2017 gepost Het enige nadeel is dat er 'maar' 20 spellen op staan en iedereen heeft natuurlijk z'n eigen favorieten. Zelf houd ik bijvoorbeeld wat meer van de spellen waarbij je meteen kan beginnen zoals platformers of beat-em-ups. Daar staan er niet veel van op. Gelukkig is er nu een heel eenvoudige hacktool waarmee je nu extra roms op de SNES kan zetten tot maximaal 75, als een volledige integratie in het huidige OS dat er op staat. Nu kan ik mijn eigen favorieten er op zetten. Voor de NES geldt volgens mij hetzelfde, maar dan kun je veel meer spellen erbij zetten vanwege de kleinere ROM-grootte. Natuurlijk is het allemaal minder officieel nadat je dat hebt gedaan, maar het zorgt er wel voor dat het apparaatje minder snel stof hapt omdat je snel door de standaard games library heen bent. En je kunt geloof ik vrij gemakkelijk een factory reset doen. Grootste nadeel van de NES mini is de opgeklopte marktprijs op dit moment. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 oktober 2017 gepost Share 10 oktober 2017 gepost 4 uur geleden, Hinse zei: Grootste nadeel van de NES mini is de opgeklopte marktprijs op dit moment. Ik wacht dan ook rustig totdat de heruitgave eraan komt. Scalpers krijgen mijn centjes niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost Ze kunnen nu nog profiteren, want straks liggen ze voor een veel lagere prijs volop in de winkels, net als de Amiibo. Ik weet dat ik het vaker heb geroepen, zelfs in dit topic, zelfs op deze pagina, maar 't kan niet vaak genoeg voorbijkomen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost Bij de heruitgave van de NES mini is het nog wel afwachten wat de nieuwe prijs wordt. Hopelijk leveren ze ook meteen de 2e controller er bij ipv dat je die los moet kopen. En langere kabels, zou ook wenselijk zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost Ik wil ontzettend graag de mini SNES, maar het enige dat ik vind is een gare webshop die er rond de 150 euro voor vraagt Volgens de site van Coolblue krijgen ze in de week van 16 - 20 oktober echter weer nieuwe voorraad. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost 2 minuten geleden, Deemster zei: Ik wil ontzettend graag de mini SNES, maar het enige dat ik vind is een gare webshop die er rond de 150 euro voor vraagt Volgens de site van Coolblue krijgen ze in de week van 16 - 20 oktober echter weer nieuwe voorraad. Op MP gaan ze momenteel voor iets boven de vraagprijs weg volgens mij. Er staan er in elk geval zat te koop waar niet/nauwelijks op wordt geboden. Vaak nog ongeopend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 11 oktober 2017 gepost Share 11 oktober 2017 gepost 1 uur terug, Hinse zei: Op MP gaan ze momenteel voor iets boven de vraagprijs weg volgens mij. Er staan er in elk geval zat te koop waar niet/nauwelijks op wordt geboden. Vaak nog ongeopend. Goede tip Thanks. Ik heb er gelijk eentje gekocht voor 115 euro, wat ik nog net acceptabel vond. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost 15 uur geleden, Deemster zei: Goede tip Thanks. Ik heb er gelijk eentje gekocht voor 115 euro, wat ik nog net acceptabel vond. Ik verkocht de mijne voor een stuk minder, alhoewel dat mede kwam vanwege de verpakking die in inferieure staat verkeerde. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2017 gepost Share 12 oktober 2017 gepost Mijn god die Wehkamp zending . Heb je daar nog feedback op gegeven of was dit een 'laaaaaaaaat maar' geval Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost 10 uur geleden, MarsM zei: Mijn god die Wehkamp zending . Heb je daar nog feedback op gegeven of was dit een 'laaaaaaaaat maar' geval Dat laatste. Er waren al genoeg meldingen van op Twitter te vinden, aangezien zij 1 van de grootste leveranciers waren qua aantallen. En ik kon er toch nog makkelijk vanaf komen, dat kostte minder gedoe dan terugzenden en dan geld terug. Maar het was inderdaad te belachelijk voor woorden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Eigenlijk wéér offtopic, maar Nintendo gaat lekker door met de SNES hype op dit moment. @Frey Al aangeschaft? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Ik vind die wel heel tof Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Ik kan mij herinneren dat in de tijd van de SNES ook een Super Gameboy werd uitgebracht; Een Gameboy die je via een kabel kon aansluiten op je SNES, waardoor je je Gameboy spellen op je SNES kon spelen. Moet ik hier aan denken bij het zien van de afbeelding hierboven of is dit toch iets anders? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost 4 minuten geleden, RM zei: Ik kan mij herinneren dat in de tijd van de SNES ook een Super Gameboy werd uitgebracht; Een Gameboy die je via een kabel kon aansluiten op je SNES, waardoor je je Gameboy spellen op je SNES kon spelen. Moet ik hier aan denken bij het zien van de afbeelding hierboven of is dit toch iets anders? De Super Gameboy was een cartridge waardoor je Gameboyspellen op je SNES kon spelen. Dit is gewoon een New 3DS XL met als "skin" een SNES-look. Verder niets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Aah nu zie ik het Geinig gedaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Wel leuk al deze gadgets de laatste tijd je merkt wel dat het een populair trendje is bij Nintendo, maar het is ook wel kostbaar als je alles wilt verzamelen (zeker als het in eerste instantie allemaal limited editions zijn). Je had destijds ook gewoon de mogelijkheid om losse skins te kopen voor je handhelds (net als een telefoonhoesje) en dan was je met 15 euro klaar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Ja, maar of dat nou echt zo mooi was... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost 1 uur geleden, djkoelkast zei: Ja, maar of dat nou echt zo mooi was... Nee zeker niet, dat toverde je handheld vooral om in een zwaar 'blok'. Maar goed het was dan ook een stuk meer low-budget Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 13 oktober 2017 gepost Share 13 oktober 2017 gepost Ik heb vandaag mijn mini SNES binnengekregen en ben meteen weer lekker Donky Kong Country aan het spelen Tussendoor ook potjes Mario Kart tegen mijn vriendin. Erg fijn apparaat. Had ook al snel mijn favoriete beeldsettings gevonden: De beeldbuis (CRT) mode met de ruimte als achtergrond. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2017 gepost Share 14 oktober 2017 gepost Op 13-10-2017 at 22:09, Deemster zei: Ik heb vandaag mijn mini SNES binnengekregen en ben meteen weer lekker Donky Kong Country aan het spelen Tussendoor ook potjes Mario Kart tegen mijn vriendin. Erg fijn apparaat. Had ook al snel mijn favoriete beeldsettings gevonden: De beeldbuis (CRT) mode met de ruimte als achtergrond. Donkey Kong Country voor 100% halen is een behoorlijke uitdaging (een uitroepteken achter elk level vermeld). Sommige tonnen zijn ontzettend moeilijk verborgen met als toppunt het eerste level uit wereld 5 (de industrial zone)... daar zat er één onzichtbaar ergens bovenin het scherm. Destijds kon je de locaties van die tonnen dus ook nog niet even opzoeken via internet / youtube . Al met al wel echt een gemis dat deel 2 en 3 ontbreken. Met name deel 2 had er gewoon officieel op moeten staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost 20 uur geleden, MarsM zei: Donkey Kong Country voor 100% halen is een behoorlijke uitdaging (een uitroepteken achter elk level vermeld). Sommige tonnen zijn ontzettend moeilijk verborgen met als toppunt het eerste level uit wereld 5 (de industrial zone)... daar zat er één onzichtbaar ergens bovenin het scherm. Destijds kon je de locaties van die tonnen dus ook nog niet even opzoeken via internet / youtube . Al met al wel echt een gemis dat deel 2 en 3 ontbreken. Met name deel 2 had er gewoon officieel op moeten staan. Ik fluit gewoon nog steeds alles mee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 15 oktober 2017 gepost Share 15 oktober 2017 gepost (aangepast) 22 uur geleden, MarsM zei: Donkey Kong Country voor 100% halen is een behoorlijke uitdaging (een uitroepteken achter elk level vermeld). Sommige tonnen zijn ontzettend moeilijk verborgen met als toppunt het eerste level uit wereld 5 (de industrial zone)... daar zat er één onzichtbaar ergens bovenin het scherm. Destijds kon je de locaties van die tonnen dus ook nog niet even opzoeken via internet / youtube . Al met al wel echt een gemis dat deel 2 en 3 ontbreken. Met name deel 2 had er gewoon officieel op moeten staan. Oh joh ik was al hartstikke trots dat ik alle levels überhaupt had uitgespeeld Inderdaad erg jammer dat Donkey Kong 2 er niet op staat. EDIT: Holy shit, ik kom er nu na jaren pas achter dat Donkey Kong Country 2 niet Diddy Kong's Quest heet, maar Diddy's Kong Quest 15 oktober 2017 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Harm1985 22 mei 2018 gepost Share 22 mei 2018 gepost (aangepast) Na vaak te laat te zijn geweest bij pre-orders en vanwege een vlaag van verstandsverbijstering een fysiek exemplaar te hebben laten liggen bij de Mediamarkt, heb ik de SNES Classic Mini in de winter van 2017 toch kunnen kopen bij Intertoys online. Ook al vond ik het jammer dat DKC 2 en 3 er niet opstaan, evenals Killer Instinct en Mario All-Stars én de kabels wat kort zijn heb ik er al veel plezier van gehad. En nu ik de hackchi tool heb ontdekt en ik dus alsnog bovenstaande spellen erop heb kunnen zetten is hij helemaal leuk. Oude tijden herleven toen ik samen met mijn moeder, die nog verslaafder was dan ik, zat te gamen. 22 mei 2018 aangepast door Harm1985 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.