Y J 9 mei 2004 gestart Share 9 mei 2004 gestart Deze serie wordt niet echt gewaardeerd, en dat komt omdat bassie en adriaan bassie en adriaan nog niet echt zijn. Ze zijn anders, maar op welke manier...dat weet ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost Hier was toch al een topic over. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost Ja je commentaar over de serie kun je kwijt in het centrale serie topic: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=18 En ik vind Bassie & Adriaan wel 'echt' Bassie & Adriaan deze serie. Ik denk dat hij niet echt gewaardeerd wordt omdat het gewoon niet zo'n leuke serie is. Al het begin is moeilijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost Het is een geweldige serie. Eén van mijn favorieten, als was het alleen maar om De Plaaggeest zelf. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost Hier is inderdaad een centraal topic over, dus deze kan op slot. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten