RM 17 april 2016 gestart Share 17 april 2016 gestart (aangepast) Na het succes van de eerste 3 delen en omdat er nog genoeg opgaven te vinden waren volgt daarom, 7 maanden na het derde deel; De LA LA LA CONTEST 4 Net als in de eerste 3 delen zijn er weer 25 fragmenten te horen uit 25 platen. En ook nu weer zijn het allemaal la la la fragmentjes uit diverse muziekgenres. Er komt van alles voorbij, in dit deel zelfs een paar (soms pittige) klassiekers. Graag wil ik weer bij elke opgave van jullie weten: "artiest + titel van de plaat". Regels en verloop:- Er zijn in totaal 50 punten te verdienen (25 x 2 punten) - De contest loopt 3 weken na openen - 3 dagen voor sluiting van de contest kunnen er geen nieuwe deelnames meer worden gedaan - Als een user op de laatste halve dag van de contest een enorme inzet instuurt zal de looptijd van de contest met 1 dag worden verlengd (totdat de inzendingen stoppen) - Tussenstanden zullen 2x per week worden gegeven zonder vermelding van behaalde punten (eerste tussenstand wordt gegeven bij 3 deelnemers en daarna wanneer wijzigingen opgetreden zijn) - Hints zullen enkel worden gegeven wanneer blijkt dat er genoeg animo is en de opgaven te lastig blijken. De awards die gewonnen kunnen worden:Qua awards wordt de traditie ook voortgezet en winnen de winnaar en de runner-up weer een nieuwe award van een blauwe zanger van het lalala (smurfenvolkslied); - Deel 1: - Deel 2: - Deel 3: - Deel 4: Let op: De opgaven staan in 2 aparte zipbestanden vanwege de grootte (max. 2 MB per bestand) SUCCES ID Contest Lalala 4 - Deel 1.zip ID Contest Lalala 4 - Deel 2.zip 18 mei 2016 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 april 2016 gepost Share 17 april 2016 gepost Op de nieuwe server zal ik de grootte weer aanpassen zodat je ook grotere bestanden kunt uploaden. Contest is open Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 april 2016 gepost Share 17 april 2016 gepost Toen je na lange tijd weer tevoorschijn kwam, was ik al aan het wachten ... Natuurlijk doe ik mee. Dat er nog steeds la-la-la liedjes zijn verbaast me. Na de 3e contest hoorde ik er wel een paar, later niet meer. Ik ga luisteren en zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 april 2016 gepost Auteur Share 17 april 2016 gepost Toen je na lange tijd weer tevoorschijn kwam, was ik al aan het wachten ... Natuurlijk doe ik mee. Dat er nog steeds la-la-la liedjes zijn verbaast me. Na de 3e contest hoorde ik er wel een paar, later niet meer. Ik ga luisteren en zoeken. Hahaha, dat is eerder "toeval". Ik heb de laatste tijd meer tijd gemaakt voor andere dingen naast het forum en ik besefte vorige week eigenlijk dat ik al een tijdje niet meer was geweest, dus hier ben ik weer Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 april 2016 gepost Auteur Share 21 april 2016 gepost Helaas nog geen inzendingen ontvangen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 april 2016 gepost Share 21 april 2016 gepost Ik ga hem zondag downloaden, tot die tijd: andere dingen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 april 2016 gepost Auteur Share 24 april 2016 gepost Op dit moment 1 inzending en dus ook 1 deelnemer 1. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 mei 2016 gepost Share 2 mei 2016 gepost Vanmorgen heb ik nog een keertje geluisterd naar de lalala muziek en ik dacht: "Het moest verboden worden die korte fragmenten..." Veel herkenning leverde het dit keer niet op, mijn hulptroepen laten het ook een beetje afweten. En nog maar een weekje te gaan. Ok, ik geef toe, andere bezigheden houden me dit keer meer bezig. Nee, ik geef het nog niet helemaal op. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 mei 2016 gepost Auteur Share 2 mei 2016 gepost Ik zal vanavond de nieuwe inzendingen bekijken en bijwerken. Gezien de inzendingen op dit moment denk ik er aan om de contest iets langer door te laten lopen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 mei 2016 gepost Share 2 mei 2016 gepost Gaarne, ik vind het ook leuk om mee te doen maar weinig tijd gevonden om er even voor te zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 mei 2016 gepost Share 2 mei 2016 gepost Forum heeft er ook een dag uitgelegen, dus geen gekke gedachte het wat te verlengen. Mijn inzending is gisteravond gedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 mei 2016 gepost Auteur Share 2 mei 2016 gepost Oke, neem de tijd. Ik laat de contest langer doorlopen. Tussenstand tot nu toe: 1. TMP 2. djkoelkast 3. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 mei 2016 gepost Auteur Share 8 mei 2016 gepost Ik laat de contest (die eigenlijk vandaag af zou lopen) nog 2 weken langer open (tot 22 mei). Dan heeft iedereen tijd genoeg om nog mee te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 mei 2016 gepost Auteur Share 9 mei 2016 gepost En inmiddels een nieuwe nummer 1; 1. Logitech 2. TMP 3. djkoelkast 4. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 mei 2016 gepost Auteur Share 10 mei 2016 gepost Nieuwe deelnemer, nieuwe tussenstand: 1. Logitech 2. TMP 3. djkoelkast 4. Hinse 5. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 mei 2016 gepost Auteur Share 22 mei 2016 gepost EINDSTAND 1. Logitech [15 punten] 2. TMP [14 punten] 3. djkoelkast [11 punten] 4. Hinse [8 punten] 5. Keetie [4 punten] ANTWOORDEN Net als bij de eerste 3 delen staat achter ieder antwoord het tijdstip waarop de lalala te horen is. 1. [begin] 2. Dennie Christian - Als De Zon [begin] 3. [begin] 4. [00:11] 5. [02:43] 6. ["Brug"] 7. [01:16] 8. [00:49 / 02:09] 9. [03:18] 10. [00:43] 11. [02:25] 12. [02:01] 13. [Refrein] 14. [01:07] 15. [03:07] 16. [Refrein] 17. [02:24] 18. [begin] 19. [begin] 20. [00:32] 21. [01:50] 22. [02:55] 23. [Hele nummer] 24. [02:08] 25. [01:48] Alle deelnemers, bedankt voor jullie deelname. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 mei 2016 gepost Share 22 mei 2016 gepost Bedankt voor wederom een leuke contest, RM ! Had er zelf niet veel meer uit kunnen halen, zo te zien... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 mei 2016 gepost Share 22 mei 2016 gepost RM, je had gelijk, ik hoorde bekende stukjes en nu zeg ik inderdaad: O ja! Nog bedankt voor het organiseren. Best werk. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 mei 2016 gepost Share 22 mei 2016 gepost Leuke contest, ik had er nog wel een paar bij kunnen hebben, althans, ik ken de nummers van titel, maar dat is niet gelukt. Logitech en TMP gefeliciteerd! Awards kijken we naar na de definitieve RF-update, die zit er aan te komen, maar momenteel erg druk. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 mei 2016 gepost Share 23 mei 2016 gepost Inderdaad weer een leuke contest. Het was mij nooit gelukt om een award te bemachtigen. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 24 mei 2016 gepost Share 24 mei 2016 gepost (aangepast) Zat erg dicht bij elkaar allemaal. Had er niet heel veel meer geweten, eigenlijk maar één meer, waarvan ik maar niet op de zanger/titel kwam. Nummer 14 Leuke contest en ben benieuwd naar de volgende 24 mei 2016 aangepast door Logitech Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 juli 2016 gepost Share 6 juli 2016 gepost had m helemaal gemist next time ben ik er bij Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten