michelps3 7 februari 2016 gestart Share 7 februari 2016 gestart Ik heb een sl-c30 die het volgende probleem heeftAls de machine in play mode gaat onstaat er na de aandruk rol een tape ophoppinglijkt of de opwikkel spoel niet goed werktAlles goed schoon en weer gangbaar gemaaktmaar probleem blijft.Bekent probleem? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2016 gepost Share 7 februari 2016 gepost Welkom op Retroforum Quote Link naar bericht Delen op andere sites
OudeTVfreak 8 februari 2016 gepost Share 8 februari 2016 gepost Welkom! Weet je zeker dat er nergens oude tape in de recorder vast zit? Bijvoorbeeld doordat een band in het verleden is vastgelopen en de tape brak of uit de band stak? Misschien de recorder nog eens goed nakijken. Het probleem is bij mij niet bekend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
michelps3 13 februari 2016 gepost Auteur Share 13 februari 2016 gepost thanks ik heb alles schoongemaakt is geen tape achter gebleven ben er inmidels ook achter dat het de koppen motor zou kunnen ik heb nog een sloper liggen ga eens kijken of ik de koppen motor ga omzetten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.