Raymond1212 27 december 2015 gestart Share 27 december 2015 gestart Ik heb zojuist mijn oude imac laten vallen en ik ben bang om hem aan te doen ik hoor los plastic gene glas en omdat het crt is ben ik bang kan zo een ding mij vermoorden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Raymond1212 27 december 2015 gepost Auteur Share 27 december 2015 gepost (aangepast) ik heb hier mijn imac g3 (ja hij werkt weer) maar hij heeft 2 aux uitgangen links en rechts female is daar een kabel er voor met 2 links en recht male naar 1 female 27 december 2015 aangepast door Raymond1212 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 december 2015 gepost Share 29 december 2015 gepost ik heb hier mijn imac g3 (ja hij werkt weer) maar hij heeft 2 aux uitgangen links en rechts female is daar een kabel er voor met 2 links en recht male naar 1 female Que voulez-vous dire? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.