Ernoman 2 december 2015 gestart Share 2 december 2015 gestart Ha, Ik ben op zoek naar een Vendex Headstart II. Deze lijken van de aardbodem te zijn verdwenen. Wie o wie heeft er nog een (misschien vergeten op zolder)? Groeten, Erno Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 december 2015 gepost Share 2 december 2015 gepost Allereerst welkom Erno! Ik ben er zelf ook naar op zoek geweest en ik houd het af en toe in de gaten. Zo nu en dan komt ie op Marktplaats voorbij, maar vaak moet je toch al >100 euro ervoor neerleggen. Toppunt was een jaar geleden toen iemand een nog niet uitgepakte versie van die pc aan bood (dus mint condition), die ging voor honderden euro's weg. In dit topic begon ik ook al over de Headstart II aangezien het onze eerste computer was. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2015 gepost Share 2 december 2015 gepost Welkom inderdaad en een richtprijs vermelden kan ook wel handig zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Alias 1984 14 december 2015 gepost Share 14 december 2015 gepost Ik ken de Vendex Headstart waarschijnlijk van bezoek aan de V&D. Het waren toendertijd hele goede computers. Was wel jaloers op iemand die er 1tje kocht in de winkel toen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 december 2015 gepost Share 28 december 2015 gepost In deze post had ik een plaatje gepost van de nieuwstaat versie die een paar jaar terug op Marktplaats stond. Link naar bericht Delen op andere sites
Ernoman 8 februari 2016 gepost Auteur Share 8 februari 2016 gepost Ha, Helaas heb ik er nog geen gevonden. 100 euro is wel een hoop geld vind ik. Dan mag er ook geen spatje aan mankeren. Maar ik houd mijn ogen open. Er komt er vast ooit nog wel eens een voorbij. Groeten, Erno Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 9 februari 2016 gepost Share 9 februari 2016 gepost 100 euro is wel een hoop geld vind ik. Duur? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 februari 2016 gepost Share 10 februari 2016 gepost Haha, volgens mij is dat een andere versie. De Headstart II had een turbo van 10Mhz en een standaard kloksnelheid van 4Mhz (en dus geen 8). Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 11 februari 2016 gepost Share 11 februari 2016 gepost Ach, wat heet, ik keek alleen maar naar de prijs. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 februari 2016 gepost Share 12 februari 2016 gepost Ach, wat heet, ik keek alleen maar naar de prijs. Fair enough Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 februari 2016 gepost Share 17 februari 2016 gepost (aangepast) Hier staat een equivalent, prachtig item op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1022378680 Edit: de originele Headstart II staat er ook op trouwens! http://link.marktplaats.nl/m1020767132 17 februari 2016 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten