Buro Dertig 19 november 2015 gestart Share 19 november 2015 gestart Wellicht vinden jullie dit tof! Op 29 november is de eerste editie van THUISBASIS, een relaxte middag met dj’s, kunst en games in Club Basis, Utrecht. Je kunt chillen op de beste muziek, een pot gamen en pokeren of toffe expo’s bekijken. Uiteraard is aan eten en drinken ook gedacht. T42's Arcade is aanwezig voor het retro gamegenot met o.a. Pong 1974, NES, SNES, SEGA en Playstation 1. Meer informatie over het volledige programma is HIER te vinden. 29 november, 15.00 - 20.00 uur, Club Basis, Utrecht www.clubbasis.nl https://www.facebook.com/events/426431780887905/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 november 2015 gepost Share 19 november 2015 gepost Leuk dat je een evenement hebt geplaatst, zou je ook een link terug naar Retroforum willen geven (en nog leuker ook onze facebookpagina liken?). Link naar bericht Delen op andere sites
Buro Dertig 19 november 2015 gepost Auteur Share 19 november 2015 gepost Leuk dat je een evenement hebt geplaatst, zou je ook een link terug naar Retroforum willen geven (en nog leuker ook onze facebookpagina liken?). Uiteraard! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 november 2015 gepost Share 19 november 2015 gepost Tof, linkje zie ik nog niet maar zal ongetwijfeld komen, is namelijk een voorwaarde van het gratis je evenement plaatsen. Ziet er wel als een gaaf evenemen uit. Achteraf foto's plaatsen is ook altijd erg leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 november 2015 gepost Share 19 november 2015 gepost Klinkt inderdaad wel leuk. Wel in een heul druk weekend net voor de Sint dus ik zou moeten kijken hoe ik dat in mijn agenda moet proppen. Zou voor mij een thuiswedstrijd zijn en voor de meesten goed bereikbaar (nauwelijks 10 min lopen van Utrecht CS). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 november 2015 gepost Share 20 november 2015 gepost Zou je alsnog de link naar Retroforum willen plaatsen? Zie: http://www.retroforum.nl/topic/4109-retro-evenementen-plaatsen-lees-dit-eerst-regels/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2015 gepost Share 30 november 2015 gepost Echt jammer dat er geen link geplaatst is. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten