Freek 5 februari 2004 gestart Share 5 februari 2004 gestart Hoi Maike, Waarom heb je nu in het Series Topic allemaal berichten aangemaakt per serie. En deze ook nog Sticky, wat ik overbodig vind, omdat Sticky altijd bovenaan blijft staan. Je kunt toch beter per serie een subtopic aanmaken in het Series Topic, o.i.d? Bijv. op het forum van tubular.net, een fansite van Mike Oldfield, hebben ze per album een topic aangemaakt. Link: http://tubular.net/cgi-bin/forums/ikonb ... act=SC;c=2 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2004 gepost Share 5 februari 2004 gepost Omdat je zo netjes een topic per serie hebt in plaats van honderd (mensen die steeds een nieuw topic aanmaken over een series en zo...) en sticky zodat je makkelijk kan zien dat er al een topic over is. Ik snap niet zo goed wat je met subtopic bedoelt in series topic... dit soort boards is nieuw voor mij Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 februari 2004 gepost Share 5 februari 2004 gepost Hoi Maike,Waarom heb je nu in het Series Topic allemaal berichten aangemaakt per serie. En deze ook nog Sticky, wat ik overbodig vind, omdat Sticky altijd bovenaan blijft staan. Je kunt toch beter per serie een subtopic aanmaken in het Series Topic, o.i.d? Bijv. op het forum van tubular.net, een fansite van Mike Oldfield, hebben ze per album een topic aangemaakt. Link: http://tubular.net/cgi-bin/forums/ikonb ... act=SC;c=2 Het was mijn idee, maar misschien is het inderdaad niet echt geslaagd. We bekijken het even en zien wel waar het schip strandt. Het geeft wel overzicht op deze manier, alleen zouden de openingsposts per serie nog wat leuker aangekleed kunnen worden. Niets staat vast op dit forum, dus we kunnen nog alles veranderen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2004 gepost Share 5 februari 2004 gepost Niets staat vast op dit forum, dus we kunnen nog alles veranderen Daarom, het komt allemaal wel goed. Wellicht dat ze niet meer sticky moeten zijn, dan staat het al netter denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Daarom, het komt allemaal wel goed. Wellicht dat ze niet meer sticky moeten zijn, dan staat het al netter denk ik. vin'k ook al leuk he die ouwe topics! (6) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]vin'k ook al leuk he die ouwe topics! (6) Wat een ontzettend onnodige schop, zeg. Nog zo'n geintje en je krijgt een gele kaart Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost dit is inderdaad onzin, van mij mag ie dicht hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten