jvddoel 10 november 2015 gestart Share 10 november 2015 gestart Ik heb een BeoVision MX 4002 te koop, volgens velen de beste TV om retrogames op te spelen. Het is een slaapkamer TV geweest dus hij is weinig gebruikt. Er is een draaibare ophangbeugel bij om hem aan de muur te hangen. Hij komt ook kompleet met de bekende BEO 4 afstandsbediening voor BeoLink systemen. Je kunt het geheel afhalen in Badhoevedorp voor € 50,- of als je meer wilt bieden is dat natuurlijk ook goed. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost Wel echt een schitterende TV! Zag laatst een B&O in de kringloop met ingebouwde CD-i speler (wist ik toen niet, ik dacht dat het wat anders was). Vraagprijs was trouwens niet leuk meer daar. Deze vraagprijs lijkt me heel redelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
jvddoel 27 november 2015 gepost Auteur Share 27 november 2015 gepost is inmiddels verkocht (via Marktplaats) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 november 2015 gepost Share 27 november 2015 gepost Ok Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten