Keetie 10 oktober 2015 gestart Share 10 oktober 2015 gestart Soms, heel soms, klopt de reclame. Zoals de reclame van Jumbo deze week, waarin een vader zijn brood aan het beleggen is met hagelslag, nou ja, beleggen, hij bleef doorgaan. Zoon raar kijken. Bij ons thuis eenzelfde voorval, maar nu met de zoon in de hoofdrol. Waarop mijn man het pak uit zijn handen nam en zei: "Welja, strooi het hele pak er maar op....!" en daarbij uitschoot. Zoon genoot. Hij mocht het niet eens allemaal opeten... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 oktober 2015 gepost Share 10 oktober 2015 gepost Wat flauw Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 oktober 2015 gepost Auteur Share 12 oktober 2015 gepost En twee beteuterde gezichten. Maar is er nou niemand die een reclame in het echt heeft meegemaakt? Niemand hier, die aan een zweeftoestel moet gaan hangen om zijn auto te kunnen bereiken, omdat er dichterbij geen parkeerplaats meer was? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2015 gepost Share 12 oktober 2015 gepost Ik kijk nooit reclames, dus ik zou het niet weten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.