karelgroen 3 december 2016 gepost Share 3 december 2016 gepost http://www.adriaan-homepage-webshop.nl/dvd-boxen/de-ultieme-collectie/ De "limited edition" caravanbox gaat in herproductie (deze keer zelfs met Keet & Koen erbij) Je krijgt er ook weer handtekeningen bij http://www.adriaan-homepage-webshop.nl/cd-s/de-allerbeste-liedjes/ Een "nieuwe" cd van Bassie & Adriaan, zucht, hebben die 2 nou nooit genoeg, alles is voor ... (en zijn broer). Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 december 2016 gepost Share 3 december 2016 gepost Gezien de tracklist vraag ik mij dan af volgens wie dit dan de allerbeste liedjes zijn; Ik vind ze bijna allemaal afschuwelijk en zou echt andere nummers hebben gekozen! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 december 2016 gepost Share 6 december 2016 gepost (aangepast) Er zijn zelfs plectrums En ook, om clown Bassie te quoten, "lacheeeee!": "Caravanbox tijdelijk met een gratis Soundtrackalbum" 6 december 2016 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2016 gepost Share 6 december 2016 gepost Ohja die limited edition soundtrack-albums, kwamen ze ook niet van af denk ik Ook allemaal met certificaat enzo. Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost (aangepast) "Bestel de caravanbox nu en je bent verzekerd van een exemplaar" Wie denken ze hier nu nog blij mee te maken Iedereen heeft de dvd's inmiddels al, en voor de nieuwe generatie is er een overaanbod aan kindertv met al die digitale thema kanalen. Volgens mij wordt het alleen nog uitgezonden op Pebble tv (en daar hadden die 2 volgens mij ook aandelen in). Edit: ik ben even naar de website van pebbletv gegaan en zie dat ze (weer eens) een B&A marathon gaan houden. Je kunt stemmen op je favoriete serie. De plaaggeest, Europa en Amerika staan er niet eens bij (Europa en Amerika zijn waarschijnlijk te lang). 8 december 2016 aangepast door karelgroen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost De marathon op Nickelodeon, met speciaal opgenomen Adriaanstukjes, die was legendarisch (ik heb die zelfs compleet opgenomen op videobanden in de tijd), maar toen eigenlijk al een van de laatste stuipen. Vooruit, ik zal binnenkort die Keet & Koen eens gaan kijken, kwam voorbij op Film1 dus heb ik even opgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost 1 hour ago, karelgroen said: Volgens mij wordt het alleen nog uitgezonden op Pebble tv (en daar hadden die 2 volgens mij ook aandelen in). De series worden (behalve de sleutel) elke gehele nacht uitgezonden op Telekids Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 december 2016 gepost Share 15 december 2016 gepost On 8 december 2016 at 2:56 PM, RM said: De series worden (behalve de sleutel) elke gehele nacht uitgezonden op Telekids Komt dat even goed uit, 'Het Geheim van de Sleutel' heeft die Pebble stemronde gewonnen, dus a.s. maandag wordt deze letterlijk 3x achter elkaar volledig uitgezonden. Best een bijzondere programmering... zend dan gewoon wel de hele dag uit, maar verschillende series. Zal vast met die Telekids programmering te maken hebben dat dit ineens de favoriete serie is... anders hadden ze minstens 6x de Kroon moeten afdraaien. Link naar bericht Delen op andere sites
BassieAdriaan 15 december 2016 gepost Share 15 december 2016 gepost On 10/8/2015 at 7:30 PM, TMP said: Praat hier verder over Bassie & Adriaan! Linkje naar het vorige topic in deze reeks: http://www.retroforum.nl/topic/4470-bassie-adriaan-6/ WIE HEEFT ER EEN FILMFRAGMENT MET BASSIE & ADRIAAN EN een TOURINGCAR VAN PASTEUR REIZEN!! IK WEET DAT IN VERSCHILLENDE AFLEVERINGEN PASTEUR REIZEN (rode bussen met horizontale strepen) voorbij kwam! NU KAN IK HET ECHTER NIET VINDEN EN EEN COLLEGA VAN ME WERKT DAAR EN WIL HET ZIEN! ZOU U ZEER DANKBAAR ZIJN, HET IS EEN TOURINGCARBEDRIJF VAN NEDERLAND help mij, thanks!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
BassieAdriaan 15 december 2016 gepost Share 15 december 2016 gepost On 10/8/2015 at 7:30 PM, TMP said: WIE HEEFT ER EEN FILMFRAGMENT MET BASSIE & ADRIAAN EN een TOURINGCAR VAN PASTEUR REIZEN!!??? IK WEET DAT IN VERSCHILLENDE AFLEVERINGEN PASTEUR REIZEN (rode bussen met horizontale strepen) voorbij kwam! NU KAN IK HET ECHTER NIET VINDEN EN EEN COLLEGA VAN ME WERKT DAAR EN WIL HET ZIEN! ZOU U ZEER DANKBAAR ZIJN, HET IS EEN TOURINGCARBEDRIJF VAN NEDERLAND help mij, thanks!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 december 2016 gepost Share 15 december 2016 gepost Dat zou zelfs B2 moeiteloos hebben verstaan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2016 gepost Share 15 december 2016 gepost Wauw. Koop gewoon de dvd ofzo? En verzin even een andere nickname. Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 24 december 2016 gepost Share 24 december 2016 gepost Brieven aan de Koningin staat nu ook op het youtube kanaal. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 december 2016 gepost Share 24 december 2016 gepost Waar zijn we toch mee bezig? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 december 2016 gepost Share 25 december 2016 gepost (aangepast) Dat geluid vanuit de caravan klinkt haast als een oude muziekcassette. Je hoort zelfs de VHS-ruis in de achtergrond (en op 2:20 raakt de tracking zoek en hoor je Aad even in blikkerig mono)... Vraag me serieus af hoe ze (of enkel Martijn?) dit hebben moeten monteren, een mooie actie is het wel. Hebben we in ieder geval geen last meer van zielige leechers die hier het woord 'zeldzaam' voor gebruiken. EDIT: Door de hele special kun je de originele thema Vrolijk van Klaris horen 25 december 2016 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 december 2016 gepost Share 25 december 2016 gepost Wordt wel in HD uitgezonden op Film1. Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 5 januari 2017 gepost Share 5 januari 2017 gepost http://www.ad.nl/show/actrice-janouk-stopt-als-telekids-gezicht-keet~ada372c0/ En dat is zijn dan de opvolgers van B&A ze geeft het nu al op Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 januari 2017 gepost Share 5 januari 2017 gepost Ter informatie: Janouk was al het tweede gezicht van Keet; De eerste Keet was namelijk Yvonne Coldeweijer (die nu ook meedoet aan Wie is de Mol?) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 januari 2017 gepost Share 5 januari 2017 gepost Laatst tot diep in de nacht mijn Pokémon kaarten zitten sorteren met op de achtergrond RTL Telekids waar de hele nacht B&A op was. Voelde weer als vanouds. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 januari 2017 gepost Share 24 januari 2017 gepost (aangepast) Een commercial die ik zelf niet eens kende. Echt heel tof om te zien. Dat bekende rat Michael Brouwer 'm al na één dag heeft geript en op zijn eigen account heeft gepleurd, laat ik maar even terzijde... 24 januari 2017 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 januari 2017 gepost Share 24 januari 2017 gepost 7 hours ago, samba-boy said: Dat bekende rat Michael Brouwer 'm al na één dag heeft geript en op zijn eigen account heeft gepleurd, laat ik maar even terzijde... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 januari 2017 gepost Share 26 januari 2017 gepost Nee. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 januari 2017 gepost Share 27 januari 2017 gepost Ik heb niet eens geklikt. Het is een poging tot time of my life zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 januari 2017 gepost Share 27 januari 2017 gepost Niet eens. Het is de stem van de clown met "grappige" beelden van Trump. Niets bijzonders aan. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 januari 2017 gepost Share 28 januari 2017 gepost Bij Ziggo kun je nu de losse aflevering Winterpret gratis bekijken in de mand in het basispakket. Volgens mij had ik die nog niet eerder zien staan. Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 9 februari 2017 gepost Share 9 februari 2017 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 februari 2017 gepost Auteur Share 11 februari 2017 gepost Verder in het nieuwe topic: #8 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten