Deemster 28 september 2015 gestart Share 28 september 2015 gestart (aangepast) Geïnspireerd door het Creative Wave Blaster 1 daughterboard heb ik besloten deze sound na te bootsen door mijn eigen soundfont te maken. De AWE32 rom sounds vormen de basis, met ongeveerd 30% van haar geluiden vervangen door geluiden van deze drie geluidsmodules: - Proteus/1: Pop/Rock - Proteus/2: Orchestral - Proteus/3: World Sounds Trivia: De Proteus modules werden veel gebruikt in de score van de Flodder serie. ProteusGM gebruikt vooral sounds van de Proteus/2, voor zeer realistische orchestralsounds. Download link: https://onedrive.live.com/redir?resid=2560AB987048B49F!1218&authkey=!AKFPAIDJ6gD6dv4&ithint=file%2czip (BELANGRIJK: Download ProteusGM 1.1, de eerdere heeft een bug met strijkers die niet loopen) ProteusGM heeft al publiciteit gehad in deze twee video's op het bekende nerdchannel Philscomputerlab: 28 september 2015 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 september 2015 gepost Share 28 september 2015 gepost Gaaf! Kun je eens een demo'tje uploaden met de bekende 2 midifiles die ik eerder gepost heb? Ben erg benieuwd De Proteus is vooral heel erg veel gebruikt in Flodder in Amerika, veel patches ook gewoon. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 28 september 2015 gepost Auteur Share 28 september 2015 gepost Met 'synthy' deuntjes (Zoals Canyon) klinkt ProteusGM vaak als de AWE32. Echter zodra er veel instrumenten worden gebruikt merk je duidelijk verschil Hier alvast een demo, het deuntje 'Lagerhaus' van de game Star Trail: https://soundcloud.com/dannythecreator/star-trail-lagerhaus-proteusgm-11 Bijgevoegd is de originele MIDI (Gezipt). Ik neem zo wel een muziekje op van Sam and Max, die gebruiken ook veel instrumenten Lagerhaus.zip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.