Hendrik78 13 september 2015 gestart Share 13 september 2015 gestart Ik heb een sc-55 gekocht. Ik krijg m niet werkende. Volgens mij zitten alle kabels goed. Ik heb een midi-usb kabel (um-one) Weet iemand wat ik moet doen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 september 2015 gepost Share 13 september 2015 gepost Topic verplaatst naar de juiste categorie. Deemster weet dit vast, of PeterNY Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 14 september 2015 gepost Share 14 september 2015 gepost Ik heb (geloof ik) precies dezelfde kabel Als je muziekjes probeert af te spelen, zie je dan wel activiteit op je SC-55 ? (Zoals instrumentnamen op je schermpje) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hendrik78 14 september 2015 gepost Auteur Share 14 september 2015 gepost Helaas is het apparaat nu helemaal dood. Misschien ligt t aan de adapter? Vervangende gekocht; originele was Japans. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hendrik78 16 september 2015 gepost Auteur Share 16 september 2015 gepost Wie kan een sc-55 repareren? Verkopergarantie verlopen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 september 2015 gepost Share 17 september 2015 gepost Stuur maar op In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hendrik78 18 september 2015 gepost Auteur Share 18 september 2015 gepost  Waar naar toe? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hendrik78 19 september 2015 gepost Auteur Share 19 september 2015 gepost Laat maar. Hij doet t weer. Lag aan de adapter... Â Maar krijg nog geen geluid in dosbox. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
ShaiWa 24 september 2015 gepost Share 24 september 2015 gepost Hoe heb je deze aangesloten, USB naar midi adapter? Zie je op het display wat gebeuren? Zo ja, hoor je wel wat via de phones als je daar een koptelefoon op aansluit? Zo nee, midi in/out omgedraaid? Heb je wel geluid met de demo mode? (Link naar een filmpje hoe je dit doet voor het geval dat) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 7 oktober 2015 gepost Share 7 oktober 2015 gepost MIDI OUT van PC naar MIDI in van SC-55? Juiste MIDI IN aansluiting geselecteerd achterop het apparaat? DOSBOX goed ingesteld: gaat naar MPU-401 van de USB en niet naar een andere MPU-401 (van de geluidskaart op het moederbord)? Hoofdtelefoonaansluiting in gebruik? Volume knopje aangedraaid? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 15 oktober 2015 gepost Share 15 oktober 2015 gepost Dat laatste zal het wel zijn ja, een midi mapper gebruiken om de USB to Midi kabel te selecteren als default midi device. Â Ik heb vandaag trouwens eindelijk de Creative Wave Blaster 1 binnengekregen Ik zag dat jij ook zaken hebt gedaan met deze persoon, Peter (hard1k) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
seob 15 oktober 2015 gepost Share 15 oktober 2015 gepost Geloof dat je voor elke game apart moet aangeven in de cfg file welk midi device je wilt gebruiken. Gebruik in dosbox hiervoor de optie mixer /listmidi kies nu uit de lijst het midi device wat je wilt gebruiken en noteer het id nummer wat erbij staat. voeg in de cfg file van de game onder het kopje [midi] de regel 'midiconfig=id' id wordt dan het id nummer welke bij hert device staat wat je wilt gebruiken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 23 oktober 2015 gepost Share 23 oktober 2015 gepost Toffe peer die jongen uit RU: heeft een mooie verzameling. Ik heb de afgelopen weken ook maar weer eens een hele partij spul verkocht. Veel rekeningen voor het nieuwe huis: gaslek, garagedeurmotor, garagedeurveer, slotenmaker, ADT voor alarm, zwembadschoonmaakrobotpomp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.