Thedrq 10 augustus 2015 gestart Share 10 augustus 2015 gestart (aangepast) De AVGN van nederland... vind ik zelf in iedergeval, maakt video game "reviews" over oude games van voornamelijk de late jaren 90 of de vroege 2000 check him out 11 augustus 2015 aangepast door Thedrq Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Als dat de reden is om je aan te melden; om je eigen dingen te promoten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Thedrq 11 augustus 2015 gepost Auteur Share 11 augustus 2015 gepost Nee niet de enige reden, maar is momenteel zo'n dode boel hiero dat ik niet echt weet waar ik nog bij kan praten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Zo'n dode boel is het hier niet hoor. Er wordt dagelijks gepost, alleen misschien in andere topics dan waar jij in hebt gekeken. Doe gewoon gezellig mee in de topics, dan krijg je vanzelf de ruimte om je eigen dingen te promoten. Als je hier komt om alleen je eigen video's (die overigens ook niet heel erg vaak bekeken worden) te posten dan hebben wij er natuurlijk ook niet veel aan Retroforum is nog zo'n beetje de enige 100% reclamevrije site van dit kaliber. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Thedrq 11 augustus 2015 gepost Auteur Share 11 augustus 2015 gepost waarom denk je dat ik mezelf promoot niet omdat ik duizenden views heb en ik blijf momenteel nog rond lurken tot ik een topic vindt die mij aanspreekt je zal nog wel van mij zien hier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ach, 't Is gewoon vakantietijd. Onthou dat! Oh, waar heb ik dat ook al weer vandaan? Nou, ik mag graag een review lezen, dus ga je gang. Open een topic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Je kunt Retroforum natuurlijk ook iets meer in je projecten betrekken, dan is het voor ons ook leuker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.