Artlearner 22 juli 2015 gestart Share 22 juli 2015 gestart Beste mensen van het Retroforum,Ik ben op zoek naar een Nes,Snes en een gameboy advance SP.Niet extreem ruim qua budget.Dus ben benieuwd:)Mvg Artlearner Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 juli 2015 gepost Share 23 juli 2015 gepost Wellicht moet je eerst eens een lijstje maken met wat je precies wil en welke richtprijs je hebt voor zaken. Zoals je het nu stelt is het nogal algemeen/oppervlakkig en daardoor lastig om er op in te gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juli 2015 gepost Share 23 juli 2015 gepost En ook wat je budget ongeveer is. Vandaag op de rommelmarkt iemand die 65 euro vroeg voor een kale Sega Mega Drive met 1 controller. Geen games, geen doos, niks. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 juli 2015 gepost Share 23 juli 2015 gepost (aangepast) En ook wat je budget ongeveer is. Vandaag op de rommelmarkt iemand die 65 euro vroeg voor een kale Sega Mega Drive met 1 controller. Geen games, geen doos, niks. Schopje naar de categorie 'In geen 65 jaar'? Daar heb ik ooit 12 euro voor betaald, met 2 controllers, Sonic 1 en 2, en mistte de adapter. 23 juli 2015 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Artlearner 23 juli 2015 gepost Auteur Share 23 juli 2015 gepost ik heb in totaal zo'n 40 te besteden.dat zijn de enigste nintendo consoles die ik nog moet dan heb ze allemaal tot de new 3ds xl haha Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juli 2015 gepost Share 24 juli 2015 gepost Als je 40 euro wil uitgeven voor een NES, SNES en GBA SP dan ben je 10 jaar te laat denk ik, niemand die ze nog voor zo weinig verkoopt. Het is jammer, maar oude consoles is business geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
Artlearner 25 juli 2015 gepost Auteur Share 25 juli 2015 gepost ik zeg ook niet voor alle 3 dat snap ik ook maar als iemand nog wat dubbel hheeft van die consoles let me know .Would be a part of my childhood back ^^ Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten