Frey 24 januari 2017 gepost Auteur Share 24 januari 2017 gepost Ziet er wel tof uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 januari 2017 gepost Share 25 januari 2017 gepost 17 hours ago, djkoelkast said: Niet echt Amiibo, maar wel collectibles met Nintendofiguurtjes (uiteraard op geen enkele manier gelicenseerd door Nintendo): Â Laten we zeggen: "Speelgoedsteentjes" Â Â Het is een stuk kleiner dan Lego trouwens. Â Â Die kleur groen is veel te groen voor Yoshi, in de handleiding klopt het beter. Â Wel grappig spul. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 maart 2017 gepost Auteur Share 3 maart 2017 gepost Ik wil graag even opmerken dat de Breath of the Wild amiibo er echt prachtig uitzien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 20 mei 2017 gepost Share 20 mei 2017 gepost Ik zag dat er weer een nieuwe line-up klaarstaat voor komende tijd.  Onder andere een pakket nieuwe Splatoon-varianten, nóg meer Link varianten (Majora's Mask, Skyward Sword en Twilight Princess) en ook een Pikmin Amiibo (wat je daar dan mee kan? Zou er aan een Pikmin 4 worden gewerkt?) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 mei 2017 gepost Share 20 mei 2017 gepost Ik heb liever dat ze oudere amiibo bij maken. En ja, ik ben nog altijd op zoek naar een Sonic amiibo, maar ik heb er geen 50 Euro of meer voor over. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2017 gepost Share 20 mei 2017 gepost Ik heb een paar maanden geleden in Duitsland een 2e Rosalina gekocht, een andere uitvoering. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 20 mei 2017 gepost Share 20 mei 2017 gepost 16 minuten geleden, djkoelkast zei: Ik heb een paar maanden geleden in Duitsland een 2e Rosalina gekocht, een andere uitvoering. Zijn ze in Duitsland anders? Wat is precies het verschil dan? Heeft het figuurtje dan ook echt een andere houding o.i.d? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 mei 2017 gepost Auteur Share 20 mei 2017 gepost Er komt een nieuwe Pikmin game voor de 3DS. Â Â Â Â Â Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2017 gepost Share 21 mei 2017 gepost 15 uren geleden, MarsM zei: Zijn ze in Duitsland anders? Wat is precies het verschil dan? Heeft het figuurtje dan ook echt een andere houding o.i.d?  Nee, er zijn er gewoon 2 en toevallig kwam ik deze in Duitsland tegen (en was 'ie onder de 15 euro ook nog)  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juni 2017 gepost Auteur Share 15 juni 2017 gepost    Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2017 gepost Share 15 juni 2017 gepost Oh nee, die Peach moet ik hebben natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Wel stom dat ze die Super Mario Bros Amiibo-lijn weer gebruiken voor thema-amiibo (van Odyssey?). Vond dat juist zo'n mooie neutrale reeks, zoals ook Koopa en Goomba hier (die vind ik wel weer mooi! ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Die goomba en koopa troopa ga ik ook zeker aanschaffen, in de anderen heb ik geen interesse. Ik ben alleen bang dat deze 2 amiibo wel de verhoudingen in de war gooien; Naar verhouding zouden ze ongeveer even groot moeten zijn als Toad (of zelfs nog een slagje kleiner), maar het lijkt er echt op alsof ze net zo groot zijn als bijvoorbeeld Wario... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Het is dan een megagoomba, want kijk maar naar Mario ernaast. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost 1 hour ago, djkoelkast said: Het is dan een megagoomba, want kijk maar naar Mario ernaast. Â Ja waarschijnlijk wel en dat is best jammer an sich. Overigens die Mario ernaast is voor mij een aparte serie . Die beschouw ik niet als Super Mario Bros. serie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 juni 2017 gepost Share 16 juni 2017 gepost Koopa en Goomba zijn unieke amiibo in neutrale poses, passend bij deze reeks. Die andere 3 zijn weer dubbele thematische overbodige uitgaven (net als die 30 link varianten). Maak dan gewoon Amiibo van characters die er nog niet zijn (Hammer Bros, Petey, Wiggler, Shy Guy, KOOPALINGS, Birdo, Boom Boom, Toadette, blabla). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 juni 2017 gepost Share 18 juni 2017 gepost Ze verschijnen dus op 6 oktober en tegelijkertijd met het spel mario en luigi saga + bowser's minions. In dat spel schijnt content te zitten waar je de amiibo voor kunt gebruiken (namelijk een mode om Bowser te vinden door met de minions (goomba, koopa troopa en shy guy te spelen). Er zou dus ook nog een Shy Guy amiibo verwacht kunnen worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 juli 2017 gepost Auteur Share 2 juli 2017 gepost Hier is een overzichtje met wat ons dit jaar nog te wachten staat: Â Â Welke gaan jullie zeker nog oppikken? Mij hoef je het denk ik niet te vragen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 juli 2017 gepost Share 2 juli 2017 gepost Peach sowieso, misschien koopa en goomba. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 september 2017 gepost Auteur Share 12 september 2017 gepost  Deze staan niet eens in de OP, overgekomen vanuit Japan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.