Skeletor 25 juni 2015 gestart Share 25 juni 2015 gestart Dag allemaal, Ik heb mezelf Skeletor genoemd dit naar mijn favoriete personage, Ik verzamel zelf met mijn vriendin, He Man poppetjes, Alle oude Nintendo games, consoles, vrijwel alle consoles behalve de xbox one en ps4(is me nog te duur) Verder verzamel ik Vinyl, oude tekenfilms op band, Turtles, Birdman etc. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag. Mvg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2015 gepost Share 25 juni 2015 gepost Welkom op Retroforum! We hebben een voorsteltopic, maar dit is voor de verandering ook wel eens leuk Ik hoop dat je het leuk gaat vinden hier en dat we je veel in topics terugzien. Er zijn een hoop mensen hier die wat met vinyl, oude games/consoles en tekenfilms hebben, dus dat moet goed komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Skeletor 25 juni 2015 gepost Auteur Share 25 juni 2015 gepost Daarom dat ik me op dit forum heb ingeschreven dit gaat uit een breder perspectief en niet op 1 specifiek ding. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2015 gepost Share 25 juni 2015 gepost Met die insteek is Retroforum ook begonnen. Er zijn fora voor specifieke systemen, apparaten, maar er was nog geen Nederlandstalig algemeen forum over alles wat retro is. We hebben trouwens ook een leuk Youtubekanaal en zitten op Facebook en Twitter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.