Keetie 15 juni 2015 gestart Share 15 juni 2015 gestart Net zo alshet Formule 1 Logo, zie topic: http://www.retroforum.nl/topic/3728-formule-1-logo/ vind ik het 24 uur van Le Mans Logo mooi. Wie kent er meer van die mooie logo's? Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 15 juni 2015 gepost Share 15 juni 2015 gepost (aangepast) Ik vind persoonlijke het logo van zowel LEGO als Duplo erg mooi. Simpel, maar mooi. Verder vind het logo van Shell ook wat hebben. 15 juni 2015 aangepast door Floris97 Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 juni 2015 gepost Share 15 juni 2015 gepost Haha Floris97, je valt op geel + rood? Wat mij betreft zijn logo's het mooiste als a) er iets van beeld/figuur in zit en b) het logo in het klein nog steeds goed te onderscheiden is. Zelf vind ik veel autologo's mooi vanwege de eenvoud en directe herkenbaarheid (bijv. Audi, Toyota, Mitsubishi, Ferrari). Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 15 juni 2015 gepost Share 15 juni 2015 gepost Haha Floris97, je valt op geel + rood? Wat mij betreft zijn logo's het mooiste als a) er iets van beeld/figuur in zit en b) het logo in het klein nog steeds goed te onderscheiden is. Zelf vind ik veel autologo's mooi vanwege de eenvoud en directe herkenbaarheid (bijv. Audi, Toyota, Mitsubishi, Ferrari). Ja rood en geel vind ik inderdaad wel mooi. Eenvoud en directe herkenbaarheid vind ik zelf heel mooi. (Zie Shell) Maar goed ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar dan wordt mijn post veel te lang.. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juni 2015 gepost Share 16 juni 2015 gepost Het oude logo: Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten