Pizza 26 mei 2015 gestart Share 26 mei 2015 gestart Hoi Allemaal, ik had een vraag. Ik dacht thuis een SNES te hebben maar dit blijkt een Clone Console te zijn met 500 ingebouwde spellen. Zit hier wel dezelfde kabel aan als aan de SNES? En wat is de waarde van zon ding op marktplaats? Alvast bedankt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2015 gepost Share 26 mei 2015 gepost Misschien moet je even een foto maken De categorie vragen & feedback is voor vragen over het forum zelf, ik verplaats je topic meteen even. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pizza 27 mei 2015 gepost Auteur Share 27 mei 2015 gepost dank je wel ik ben hier inderdaad nog niet zo thuis. dit is de betreffende console. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 6 juni 2015 gepost Share 6 juni 2015 gepost Ik kan me vergissen, maar dat lijkt me een clone NES met SNES uiterlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pizza 23 juni 2015 gepost Auteur Share 23 juni 2015 gepost Ik kan me vergissen, maar dat lijkt me een clone NES met SNES uiterlijk. oke dat zou ook kunnen. Maar weet jij misschien of daar dezelfde kabels aan zitten als bij een gewonen NES of SNES of zijn dat ook verschillende? en wat zou zoiets waard zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2015 gepost Share 23 juni 2015 gepost Zag er precies zoeen staan, boxed, bij zo'n duur 2e hands winkeltje en die vroeg 10 euro. Staat er al maanden, niemand wil het. Is dus niets waard. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pizza 23 juni 2015 gepost Auteur Share 23 juni 2015 gepost Zag er precies zoeen staan, boxed, bij zo'n duur 2e hands winkeltje en die vroeg 10 euro. Staat er al maanden, niemand wil het. Is dus niets waard. ow haha dank je. ik kreeg op marktplaats al een bod van 25 euro. alleen ik weet niet zeker of hij het nog doet. of dat het aan de kabels ligt. daarom vroeg ook of iemand wist wat voor kabels er bij horen? zijn die van de NES en SNES normaal dezelfde aanslutingen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2015 gepost Share 23 juni 2015 gepost ow haha dank je. ik kreeg op marktplaats al een bod van 25 euro. alleen ik weet niet zeker of hij het nog doet. of dat het aan de kabels ligt. daarom vroeg ook of iemand wist wat voor kabels er bij horen? zijn die van de NES en SNES normaal dezelfde aanslutingen? Direct verkopen zou ik zeggen, ongetest NES en SNES hebben totaal andere aansluitingen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pizza 24 juni 2015 gepost Auteur Share 24 juni 2015 gepost Direct verkopen zou ik zeggen, ongetest NES en SNES hebben totaal andere aansluitingen. aah oke dank je. Wil jij nog een clone console kopen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2015 gepost Share 24 juni 2015 gepost aah oke dank je. Wil jij nog een clone console kopen? Haha nee, dank je Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Big Bucky 27 juni 2015 gepost Share 27 juni 2015 gepost sold it online i sell these in box like 30-40 euro easy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pizza 30 juni 2015 gepost Auteur Share 30 juni 2015 gepost (aangepast) sold it online i sell these in box like 30-40 euro easy aah oke thx. but i think that some cables ar broke. So its worth nothing then 30 juni 2015 aangepast door Pizza Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.