Keetie 23 mei 2015 gestart Share 23 mei 2015 gestart (aangepast) Het bleek best wel moeilijk een goede dag uit te zoeken met het wisselende weer van afgelopen maanden om een mooie foto te kunnen maken met als onderwerp 'spiegeling', vooral de spiegeling in water. Als de zon niet scheen en het waaide een beetje, ging het nog wel, maar met stormwind niet, zo rapporteerde Hinse.Er zijn 4 foto's ingestuurd waarop je kunt stemmen. In volgorde van binnenkomst: edit - Vergeten te vermelden: er mag niet op eigen foto gestemd worden. 24 mei 2015 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2015 gepost Share 24 mei 2015 gepost Moeilijk, maar ik ben voor foto 3 gegaan. Die heeft iets mysterieus. Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 24 mei 2015 gepost Share 24 mei 2015 gepost (aangepast) Na even twijfelen, heb ik toch voor foto 1 gekozen. Qua kwaliteit vind ik deze het beste, en zonsondergangsfoto's vind ik zeker wel mooi. Zeker die felgele zon zelf. 24 mei 2015 aangepast door Floris97 Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 28 mei 2015 gepost Share 28 mei 2015 gepost Eigenlijk jammer voor de rest maar foto 1 stond al heel lang op mijn nummer 1! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 mei 2015 gepost Auteur Share 29 mei 2015 gepost Mijn stem gaat naar foto 2 vanwege de intensiteit. De intense stilte en de intense straling, doorbroken door het waarschijnlijk varende schip. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 juni 2015 gepost Auteur Share 14 juni 2015 gepost Wat een rust heerst hier. Komen er niet meer stemmers? Nog een weekje dan. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 15 juni 2015 gepost Share 15 juni 2015 gepost Mijn stem gaat naar foto 4, omdat het de meest gewaagde compositie is. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 juni 2015 gepost Share 15 juni 2015 gepost Foto 2 ivm de doffe weerkaatsing op het mos/wier. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 juni 2015 gepost Auteur Share 20 juni 2015 gepost Nog een paar dagen de tijd om te stemmen. Het laatste weekend gaat in. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 juni 2015 gepost Auteur Share 22 juni 2015 gepost Dat was het dan weer. Er kan niet meer gestemd worden. De winnaar van deze fotowedstrijd met als thema spiegeling is geworden Spikey. Hij mag de volgende fotowedstrijd organiseren. Bij gebrek aan inspiratie of tijd ga ik gewoon verder met m'n lijstje. Een award is nog in de maak. Dat vind ik de moeilijkste opgave. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 22 juni 2015 gepost Share 22 juni 2015 gepost (aangepast) Dank u, dank u. Ik moest nog aan dit draadje denken toen ik twee weken terug op vakantie was in de Pyreneeën, al klimmende naar de hoogte van 2300 meter op de Pic de St. Barthélemy. Spiegeling.... Etang des truites / forellenmeer; Wie wist er nou dat daar er nog forellen konden leven op zo'n hoogte? Amazeballs!! Nog hoger, Étang du diable / duivelsmeer, geen visjes zwemmen hierin; En het bovenste meer was zelfs nog bevroren, geen spiegeling. Leek net een soort ijskrater. Dit was vlak voor dat ik de top bereikte, onweer op luttele meters afstand meemaakte, en in angst weer naar beneden snelde. 22 juni 2015 aangepast door Spikey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2015 gepost Share 23 juni 2015 gepost Nice En gefeliciteerd met je overwinning Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 juni 2015 gepost Auteur Share 23 juni 2015 gepost Mooie foto's! Bij mij werkte spiegeling ook nog een tijdje door. Gefeliciteerd met je eerste plaats. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 23 juni 2015 gepost Share 23 juni 2015 gepost Mooie foto's! Bij mij werkte spiegeling ook nog een tijdje door. 'pictures, or it didn't happen!' Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 juli 2015 gepost Auteur Share 22 juli 2015 gepost Hier is de award, eindelijk, na veel gepruts: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2015 gepost Share 22 juli 2015 gepost Hij ziet er hier helemaal goed uit Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost De award is uitgereikt, dus op dit topic en het bijbehorende foto-topic gaat een slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten