Monkey100 2 mei 2015 gestart Share 2 mei 2015 gestart Kent iemand het merk "Yoko" nog? Dat was van dat goedkope troep toen in de jaren tachtig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 mei 2015 gepost Share 2 mei 2015 gepost Ja dat ken ik heel goed, stond echt bekend om pure rommel. Het ging dan ook vaak over "Yoko-kwaliteit" als er iets slecht was. Yoko was gewoon een stickerplakker zoals er nu honderden zijn in Nederland: goedkoop spul in China inkopen en je eigen logo er op plakken. Marquant is ook zo'n merk, dat was iets later, jaren '90 en '00. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 mei 2015 gepost Share 3 mei 2015 gepost Yoko ken ik niet, maar van Marquant heb ik ooit een draagbare cd-speler gehad. Echte troep inderdaad. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pinolief 25 mei 2015 gepost Share 25 mei 2015 gepost We zeiden dan altijd "Klojo" als het om die troep van Yoko ging. Retrotroep dus Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.