Keetie 24 april 2015 gestart Share 24 april 2015 gestart Dit keer heb ik er niet zo opgelet, maar andere keren tijdens het opstellen van een topic komt er een auto save tekst tevoorschijn ergens onderaan. Waar blijft die auto save? Soms namelijk bekijk ik het voorbeeld en ga terug naar het editen, maar neem de verkeerde weg terug, die van de linker pijl. Dus krijg ik dan de opmerking dat de dinges verlopen is en het net opgestelde bericht is kwijt als ik terugkeer op mijn dwaling. Mijn vraag van vandaag: hoe werkt de auto save en werkt ie wel? . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2015 gepost Share 24 april 2015 gepost Auto save werkt, maar pas na een bepaalde tijd, ik weet niet waar ik kan terugvinden hoe veel tijd, volgens mij is dat een optie in de editor. Ik schat iets van een minuut ofzo. Ga je voor die tijd terug is er nog niets opgeslagen en is dus alles weg, helaas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.