Hinse 20 april 2015 gestart Share 20 april 2015 gestart Voor degenen die het gemist hebben: in mei komt de door crowdfunding (Kickstarter) gefinancierde korte film Kung Fury uit. Het is een korte film van 30 minuten, waarbij alle (heerlijk) foute clichés uit copfilms van de jaren '80 uitvergroot voorbij komen. Dat alles uiteraard met een dikke knipoog. Regie: David Sandberg Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=72RqpItxd8M Soundtrack clip: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 april 2015 gepost Auteur Share 20 april 2015 gepost Van dit soort initiatieven kan ik nou echt genieten, ik ga hem zeker meepikken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 april 2015 gepost Share 21 april 2015 gepost Oh, mijn, god. Dit is geweldig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 april 2015 gepost Share 21 april 2015 gepost David Hasselhoff is wel een dikke win. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 29 mei 2015 gepost Share 29 mei 2015 gepost De film is inmiddels uitgebracht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 juni 2015 gepost Auteur Share 12 juni 2015 gepost Gisteren gekeken, was echt een heerlijke film! De soundtrack kan me overigens ook goed bekoren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.